Juhtimine ja personalitöö
Personali arengut toetava koolitusprotsessi süsteemne juhtimine
Kompetentsed ja motiveeritud töötajad ning nende arengu süsteemne toetamine on ainuvõimalik viis organisatsioonil kiiresti muutuvas maailmas edukalt toime tulla. Inimesed organisatsioonis vajavad suurepäraste tulemuste saavutamiseks pidevat arengu toetamist, vaid tänu millele on võimalik saavutada ettevõtte strateegilised eesmärgid ning seeläbi tulemused. Selleks et personali arengut kõige tulemuslikumal viisil toetada, peavad koolitus- ja arendustegevused olema süsteemsed.
Koolitusel omandame teoreetilised teadmised ja praktilised oskused süsteemse koolitus- ja arendustegevuse kavandamiseks ja elluviimiseks organisatsioonis.
Koolitajad
Külli Meier
Kadri Uukkivi
Toimumisaeg
16. oktoober 2024 10:00-15:30
17. oktoober 2024 10:00-15:45
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
479 € + km
Maksumus sisaldab koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust.
AJAKAVA
I koolituspäev 16. oktoober 2024
Külli Meier, koolitaja
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Täienduskoolitus ja pidev õppimise vajadus organisatsioonis
Tööks vajalike teadmiste ja oskuste muutumine ning pidev arenguvajadus
Koolitusturu arengud ja täiskasvanute koolitaja kutsealane kompetentsus
Täiskasvanute koolituse seadus ja mida tähele panna täienduskoolitusasutuse teenuste valikul
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Töötaja arengut toetava koolitusprotsessi juhtimine organisatsioonis
Personaliarendust ja õppimist toetavad strateegilised põhimõtted
Õppimisvõimaluste ja õppimiskultuuri loomine, koolituspõhimõtted
Koolituse liigid ja vormid muutunud keskkonnas
Väljakutsed õppimise toetamisel ning arendus- ja koolitusprotsessi juhtimisel
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Töötaja arengut toetava koolitusprotsessi juhtimine
Koolitusvaldkonna dokumendid, sh koolitusplaan, eelarve, koolituslepingud
Koolitusprotsessis osalejate roll ja mõju, võimalused enesearenguks
II koolituspäev 17. oktoober 2024
Kadri Uukkivi, koolitaja
09.45–10.00 Kogunemine
10.00–11.30 Koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamine
Koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamise protsessi etapid
Meetodid koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamiseks
Koolitus- ja arenguvajaduste hindamine ja analüüsimine
Põhilised ohud koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamisel
11.30–11.45 Paus
11.45–13.15 Koolitus- ja arendustegevuste ettevalmistamise, läbiviimise ja hindamise protsess
Mida pidada meeles koolituse ettevalmistamisel ja läbiviimisel?
Milline roll on selles protsessis erinevatel osapooltel (töötaja, vahetu juht, personalipartner, koolitaja)
Koolitus- ja arendustegevuste tulemuslikkuse hindamine
13.15–14.00 Lõunapaus
14.00–15.30 Koolitus- ja arendustegevuste järeltegevused
Muutus(t)e saavutamine peale koolitus- ja arendustegevusi
Mida jälgida ja meeles pidada soovitud muutuse hoidmisel
15.30–15.45 Kokkuvõte ja lühitest omandatud teadmiste kinnistamiseks ja hindamiseks
EESMÄRK
Koolituse tulemusel õppija teab kuidas kavanda süsteemselt personali arengut toetavaid koolitustegevusi.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse läbinu:
• omab ülevaadet Eesti koolitusvaldkonda reguleerivast seadusandlusest ja, täiskasvanute koolitaja kompetentsuse nõuetest;
• mõistab, kuidas koolitusprotsess on seotud personali- ja organisatsiooni strateegiaga;
• omab ülevaadet organisatsioonis õppimisvõimaluste loomisest;
• teab, millised dokumendid toetavad koolitusprotsessi juhtimist;
• teab, mida tähendab 70:20:10 mudel;
• tunneb koolitusprotsessi erinevaid etappe;
• teab, kuidas selgitada välja koolitusvajadust ning millistele ohtudele tähelepanu pöörata;
• teab, millele pöörata tähelepanu koolituse planeerimisel ja läbiviimisel;
• tunneb Kirckpatricku mudelit, kui koolituse tulemuslikkuse hindamise alust;
• on saanud ülevaate erinevatest järeltegevuste võimalustest peale koolitust;
• mõistab, mida tähendab süsteemne koolitusprotsessi juhtimine.
Õppekava rühm juhtimine ja haldus.
SIHTGRUPP
Personali- ja koolitusjuhid, personali- ja koolitusspetsialistid, -koordinaatorid, keskastme ja esmatasandi juhid, tegevjuhid, kes tegelevad koolitus- ja arendustegevuste planeerimise ja elluviimisega.
Õppe alustamise tingimused puuduvad.
MEETODID
interaktiivne loeng, arutelud, paaris- ja rühmatööd
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
TASUMINE / LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 9. oktoobriks.
Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Alternatiivina võib osaleja leida asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht