Eneseareng

VEEBISEMINAR: Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?

Praeguses uudses ja ebakindlas olukorras puutume tavapärasest rohkem kokku emotsionaalselt keeruliste teenindussituatsioonidega. Olgu selle põhjuseks ärevus, segadus või kohanemine uue elukorraldusega – paljud teenindajad puutuvad kokku emotsionaalselt tundlikumate klientidega.

Veebiseminaril omandame teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

Koolitaja

Merit Lage

Merit Lage

Merit Lage on koolitajana tegev...

Toimumisaeg

7. mai 2020 11:00-12:30

Toimumiskoht

veebiseminar

Koolituse maksumus

69 € + km

Maksumus sisaldab: veebiseminari, elektroonilisi õppematerjale, elektroonilist tõendit

AJAKAVA

2 akadeemilist tundi e-õpet

10.55–11.00 Kogunemine veebikeskkonnas

11.00–12.30 Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Ühiskonna polaarsused eriolukorras ja selle mõju teenindussituatsioonidele
Isiksuse tasandite mudel ja selle seos emotsioonide juhtimisega
“Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeli kasutamine emotsionaalse tasakaalu kaotanud kliendiga
Praktilised võtted enda emotsionaalse tasakaalu tagamiseks

EESMÄRK

Omandada teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.

ÕPIVÄLJUNDID

Seminari tulemusena osaleja:
• teab konstruktiivseid võtteid teise emotsioonidele vastamiseks ja enda omade juhtimiseks;
• on tutvunud R. Cacciatore “Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeliga;
• on tutvunud praktiliste võtetega emotsionaalse tasakaalu taastamiseks.

Õppekavarühm: personaalsed pädevused

SIHTGRUPP

Erinevate tasandite teenindajad, teenindusjuhid, müügijuhid ja -spetsialistid, konsultandid, sekretärid, juhid ja kõik teised, kes puutuvad igapäevatöös kokku kliendisuhtlusega.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

loeng praktiliste näidetega, arutelu, küsimused ja vastused

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne seminari toimumist, st hiljemalt 4. mail. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% seminari maksumusest.

Lisainformatsioon

Vahetult enne veebiseminari toimumist edastame Teile lingi ja juhised veebiseminariga liitumiseks. Veebiseminari saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas.

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.

Koolitusjuht

Liisi Männistu

Liisi Männistu

liisi.mannistu@excellence.ee

+372 648 7000

+372 58 417 448

Registreerimine

Registreerimine

VEEBISEMINAR: Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?

7. mai 202011:00-12:30

69 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus VEEBISEMINAR: Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Osalejaid
Maksumus 69 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne seminari toimumist, st hiljemalt 4. mail. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% seminari maksumusest.

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga