Juhtimine ja personalitöö

VEEBISEMINAR: Kuidas koostada kriisist väljumise plaani?

Kriis jõudis meieni üleöö ja niisama kiiresti tuli ka organisatsioonidel olukorraga kohaneda ning töö ümber korraldada. Pika ja strateegilise plaani koostamise peale ei olnud paljudel lihtsalt võimalik mõelda, sest olukord nõudis kiiret reageerimist. Kuidas aga kriisist väljuda ja kas oleks mõistlik kohe mõelda ka pikemale kohanemisplaanile?

Oleme nende kuude jooksul palju õppinud iseendi agiilsuse ja digivõimekuse kohta ning paljud organisatsioonid on oma töökorraldust ümber mõtestamas. Laual on palju küsimusi nii klientide, tootmise ja teenuste planeerimise kui ka oma töötajate töökorralduse vaates ning ühest vastust neile kõigile riigi kriisikomiteel anda ei ole võimalik.  Ka ei ole ühest vastust pandeemia edasise kujunemise kohta, mistõttu peaks tööandjal olema varuks mitu stsenaariumi.

Koolitusel analüüsime kriisi algusaja õppetunde kohanemise ja kriisist väljumise plaani koostamiseks. Arutleme kõige põletavamate küsimuste üle, mida pidada silmas töökorralduse  taastamisel ja hea kliendikogemuse pakkumiseks. Lisaks kuuleme ka näiteid teiste riikide kriisist väljumise plaanide kohta.

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

Koolitaja

Ülle Matt

Ülle Matt

Ülle Matt  on Swedbank AS...

Toimumisaeg

22. mai 2020 10:00-12:15

Toimumiskoht

veebiseminar

Koolituse maksumus

89 € + km

Maksumus sisaldab: veebiseminari, elektroonilisi õppematerjale, elektroonilist tõendit

AJAKAVA

3 akadeemilist tundi e-õpet

9.55–10.00 Kogunemine veebikeskkonnas

10.00–12.15 Kuidas koostada kriisist väljumise ja kohenemise plaani?
Õppetunnid kriisi algusajast ja mida nendest õppida kohanemisplaani koostamisel?
Mida pidada silmas hea kliendikogemuse pakkumiseks kriisist väljumisel lühi- ja pikaajalises perspektiivis? Mida kliendid ootavad ja mis aitab säilitada nende usalduse?
Kas ja kuidas taastada kriisieelne töökorraldus ettevõttes? Kas on aeg mõelda uutmoodi töökorraldusele?
Kuidas ja milliseid samme võtta 1, 2 ja 6 kuu perspektiivis tagamaks töötajatele ohutu töökeskkond?
Kaugtöövõimalused – kuidas korraldada töötajate tööd distantsilt? Millist rõhku peaks pöörama töökoha ergonoomiale?
Millised võivad olla pikaajalise kaugtöö mõjud töötajate vaimsele tervisele ja kuidas hoida tasakaalu?
Koolitused, arenguprogrammid, puhkused, ühisüritused, töölähetused – milline võiks olla plaan kuni aasta lõpuni ja kuidas hoida töötajate motivatsiooni?
Milline võiks olla organisatsiooni töökorraldust puudutav kohanemise plaan, et võimalikud uued viiruselained töökorraldust ootamatult ei haavaks?

EESMÄRK

Omandada praktilisi teadmisi, kuidas kriisist edukalt väljuda ja kohanemisplaani koostada.

ÕPIVÄLJUNDID

Seminari tulemusena osaleja:
• on teadlik kriisi algusaja levinumatest õppetundidest ning teab, kuidas neid kohanemisplaani koostamisel rakendada;
• teab, mida pidada silmas hea kliendikogemuse pakkumiseks kriisist väljumisel lühi- ja pikaajalises perspektiivis;
• teab, mida pidada silmas kriisieelse töökorralduse taastamisel ja/või ümberkujundamisel;
• teab, mida pidada silmas kaugtöö rakendamisel nii füüsilise kui vaimse tervise hoidmisel;
• teab, milline võiks olla organisatsiooni töökorraldust puudutav kohanemise plaan, et võimalikud uued viiruselained töökorraldust ootamatult ei haavaks.

Õppekavarühm: juhtimine ja haldus

SIHTGRUPP

Personalijuhid ja –spetsialistid, keskastme- ja tippjuhid, ettevõtjad ning kõik teised, kes puutuvad kokku organisatsiooni kriisist väljumise ja kohanemise plaani koostamisega.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

loeng praktiliste näidetega, arutelu, küsimused ja vastused

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne seminari toimumist, st hiljemalt 19. maiks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% seminari maksumusest.

Lisainformatsioon

Vahetult enne veebiseminari toimumist edastame Teile lingi ja juhised veebiseminariga liitumiseks. Veebiseminari saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas.

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.

Koolitusjuht

Liisi Männistu

Liisi Männistu

liisi.mannistu@excellence.ee

+372 648 7000

Registreerimine

Registreerimine

VEEBISEMINAR: Kuidas koostada kriisist väljumise plaani?

22. mai 202010:00-12:15

89 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus VEEBISEMINAR: Kuidas koostada kriisist väljumise plaani?
Osalejaid
Maksumus 89 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne seminari toimumist, st hiljemalt 19. maiks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% seminari maksumusest.

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga