Tööandja bränding – eelistatud ettevõtete edu saladus

Ettevõtte teevad edukaks inimesed, kes seal töötavad. Et olla konkurentidest parem, on vaja ligi tõmmata parimaid ja andekamaid töötajaid. Oluline on olla nii praeguste kui tulevaste töötajate jaoks eelistatuima tööandja staatuses. Inimeste ootused tööandjale muutuvad aina kõrgemaks ning tasemel spetsialistide leidmine ja hoidmine muutub aina keerulisemaks.

Tööandja bränding seob endas nii personali- kui turundusvaldkonna teadmised loomaks ihaldusväärse tööandja kuvandit nii organisatsioonisiseselt kui -väliselt. Eestis on tööandja brändinguga hakatud tegelema alles lähiaastatel ning vähesed organisatsioonid tegelevad sellega strateegilisel tasemel. Praeguse tööjõuturu tingimustes ei piisa aga ainult toote või teenuse brändi tuntusest ning vaja on teadlikku, järjepidevat ning kogu organisatsiooni ja selle juhtkonda kaasavat tegevust, et konkurentsivõimeline püsida.

Koolitusel räägivad asjatundjad tööandja brändingust nii teoreetilise kui praktilise nurga alt. Esitlema on kutsutud valdkonna parimad spetsialistid, kes jagavad oma pikaajalist kogemust ja teadmisi eelistatuima tööandja kuvandi loomisest ja hoidmisest.

Toimumisaeg

5. märts 2015

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Millist kasu saab ettevõte tööandja brändingust?
Terje Kuusik, AS EMT personalidirektor

Koolitaja Terje Kuusik on lõpetanud Tallinna Ülikooli. Ta on omandanud Üldtehniliste distsipliinide ja tööõpetuse õpetaja erialal ja aastaid hiljem läbinud täismahus organisatsioonikäitumise magistriõppe. Tööd alustas ta kunstiõpetuse õpetajana Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis. 1994. aastal siirdus pangandusse ja töötas 11 aastat erinevatel positsioonidel Hansapanga Grupi (tänane Swedbank) ettevõtetes. Personalijuhtimisega on seotud alates 1996. aastast. Alates 2005. aastast töötab AS EMT personalidirektorina.

  • Tööandja bränding kui kogu organisatsiooni hõlmav projekt.
  • Miks peaksid selle loomise, elluviimise ja hoidmise protsessi kaasatud olema kõik töötajad?
  • Ettevõtte bränd kui oluline kriteerium nii töökoha valikul kui ka töötajate pühendumuse kujundamisel.
  • Kuidas tööandja kuvandit hoida? Selle loomine võib võtta aastaid, ent hävitamiseks piisab vaid sekunditest.

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-12.30 Väiksema firma võimalused tööandjana nime teha
Katrin Alujev, endine Estraveli personali- ja kvaliteedijuht

Koolitaja Katrin Alujev on personali- ja kvaliteedijuhina töötanud alates 1998. aastast. Katrinil on olnud võimalus saada lai kogemustepagas sellise suurepärase juhtimiskultuuriga korporatsioonis nagu seda on TNT.  Katrin on endine Estraveli personali- ja kvaliteedijuht, kus lisaks oli tema vastutusvaldkonnaks ka teeninduse arendamine. Alates 2001. aastast on Katrin aktiivselt tegutsenud ka koolitaja ja konsultandina.

  • Tugev turundus = hea tööandja?!
  • Kas tööandja brändi loomiseks piisab heast toodete/teenuste turundamisest?
  • Positiivsed kogemused ja õppetunnid Estraveli näitel

12.30-13.15 Kas tööandja kuvandit saab mõjutada?
Maarika Lember, Statoil Fuel & Retail Eesti AS HR Business Partner

Koolitaja Maarika Lember omab 15 aastast kogemust värbamise valdkonnas olles töötanud konsultatsiooniettevõtte Fontes värbamiskonsultandina, väikeettevõtjana värbamise, nõustamise ja koolitamise valdkonnas ning viimased kaks aastat Statoilis HR Business Partnerina. Ettevõtte jaoks on äriliste eesmärkide saavutamine esmatähtis ning reeglina toimub see läbi inimeste. Psühholoogiaalane haridus koos nõustaja ja grupijuhi täiendõppega võimaldab läbi mõlema osapoole vajaduste väljaselgitamise ning koostöö leida tõhusaid lahendusi uutele väljakutsetele. 

  • Kui efektiivsed on tööandja välise kuvandi mõjutamise programmid?
  • Milline on nende kasutegur ja kulutõhusus?
  • Kuidas läbi ettevõtte sisemiste protsesside mõjutada sisemist ja välist kuvandit?
  • Tööandja kuvandi mõjutamise võimalused ja vahendid Statoili näitel

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 Miks ja kuidas – tööandja bränding?
Kersti Vannas, Instar EBC konsultant

Koolitaja Kersti Vannas on Eestis üks esimesi tööandja brändingu valdkonna asjatundjaid. On töötanud tööandja maine teemadega alates 2005. aastast. Personalivaldkonnaga on tegelenud Saku Õlletehases ja Finantsinspektsioonis ning tööandja brändinguga Instar EBC´s. On lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 2003. aastal juhtimise ja majanduse modelleerimise suunal. 2006. aastal omandas ta magistrikraadi Estonian Business Schoolis uurides põhjalikumalt tööandja maine kuvandit ja selle mõjusid.

  • Mida tööandja bränding endast kujutab?
  • Kuidas alustada tööandja brändinguga?
  • Millist kasu pakub tööandja bränding organisatsioonile ja kuidas seda hinnata?

Meetodid: loengud ja arutelud

Sihtgrupp:  juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad jt.

Koolituse eesmärk: Omandada ülevaade ja teadmised tööandja brändingu kohta: mis see on, mis on strateegilised sammud selle loomiseks ja millist kasu see ettevõttele toob.

Toimumisaeg: 5. märts 2015 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, lõunapausi, koolitusmaterjale, tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Triin Ülesoo
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
projektijuht
E-post: triin.ulesoo@excellence.ee
Tel: +372 648 700
Gsm: +372 515 5502
www.excellence.ee

NB! Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Tööandja bränding – eelistatud ettevõtete edu saladus

5. märts 2015

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Tööandja bränding – eelistatud ettevõtete edu saladus
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga