Müük ja teenindus

Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav sõnum

Kliendi rahulolu on teenindus- ja müügitegevuse eesmärk.  Parim vahend eesmärgi täitmiseks ja  pingeliste teenindus- ja müügiolukordade soodsaks lahendamiseks  on jaatav sõnum. Jaatava sõnumi abil saab luua olukorra, kus teenindaja ja klient teevad koostööd kliendi rahulolu hoidmiseks. Kui oleme olukorras, kus on palju mängus ja kliendisuhe vajab säilitamist, kuid kõhkleme olukorra lahendamise vahendi valimisel, siis tuleks kasutada jaatavat sõnumit.

Koolitusel õpime tähele panema, millisel viisil ennast seni väljendame ning kuidas kohandada jaatav sõnum üheks mõnusaks ja käepäraseks tööriistaks. Vaatleme erinevate keelekasutuste kaugeleulatuvat mõju sõnumi tõhususele nii töökeskkonnas kui teenindus- ja müügisituatsioonis. Uurime, kuidas jaatava sõnumi abil muuta mõjusamaks pingeliste olukordade lahendamise oskusi ja õpime rakendama jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis. Harjutame jaatava sõnumi kasutamist läbi praktiliste harjutuste.

Koolitaja

Kreet Aun

Kreet Aun

Kreet Aun on coach ja...

Toimumisaeg

2. oktoober 2019 10:00-15:30

Toimumiskoht

Park Inn By Radisson Central Tallinn Narva maantee 7c, Tallinn Vaata kaardilt

Koolituse maksumus

219 € + km

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust

AJAKAVA

6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.0011.30 Jaatav sõnum ja edasiside – mis, kus, millal ja miks?
Kas keelekasutusel on mõju teeninduse situatsioonidele ja töökeskkonnale?
Milline keelekasutus teeb sõnumi mõjusaks?
Millised on teeninduse olukorrad, kus jaatav sõnum töötab?

11.3011.45 Kohvipaus

11.4513.15 Jaatav sõnum teeninduse töövahendina
Kuidas kasutada jaatavat väljendusviisi praktikas?
Kuidas arendada endas võimet märgata, mida mu sõnad ja keelekasutus edasi annavad?
Kuidas jaatava sõnumiga anda edasi eitavat vastust?

13.1514.00 Lõuna

14.0015.30 Jaatava sõnumi jõud ja edasiside teeninduse pingeolukordade lahendamisel
Mis on edasiside olemus, kasud ja piirangud teeninduses?
Kuidas jaatava sõnumi abil kliendisuhet hoida?
Kuidas jaatava sõnumi ja oskusliku edasiside abil teeninduses tekkivaid pingeolukordi lahendada saab?

EESMÄRK

Omandada teadmisi jaatava sõnumi olemusest, mõjust ja kasutusvõimalustest. Omandada oskusi jaatava sõnumi rakendamiseks teenindussituatsioonides ja töökeskkonna suhtlusolukordades ning rakendada jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis.

ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena osaleja:
•  teab mis on jaatav sõnum ning  selle kasutamise põhimõtted, mõju ja millised on sobivad kasutusolukorrad;
•  on teadlik, kuidas jaatav sõnum mõjub töökeskkonnas ning kuidas see muudab lõppsõnumi mõjusaks;
•  oskab ennast jaatava keelekasutuse rakendajana arendada;
•  tunneb ära jaatava sõnumi ja edasiside kasutamiseks sobivad olukorrad ning oskab sõnastada edasiside sõnumit, kasutades muuhulgas jaatavat sõnumit.

Õppekava rühm: teenindus

SIHTGRUPP

Erinevate tasandite teenindajad, teenindaja-sisekoolitajad, teenindusjuhid jt.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

lühiloengud ja arutelu, grupitööd, harjutused, individuaalne töö ja eneseanalüüs, kogemuste vahetamine

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 27. septembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Koolitusjuht

Annika Allikas

Annika Allikas

annika.allikas@excellence.ee

+372 648 7000

+372 52 30 718

Registreerimine

Registreerimine

Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav sõnum

2. oktoober 201910:00-15:30

219 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav sõnum
Osalejaid
Maksumus 219 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 27. septembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga