Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid

Juhiks saamine meeskonnas, kus alles eile oldi spetsialisti rollis, toob endaga kaasa mitmeid suhtlemisoskusega seotud küsimusi. Kuidas ennast kehtestada juhina meeskonnas? Kuidas saaks paremini pühenduda juhtimistegevusele ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid? Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?

Toimumisaeg

8. september 2016

Koolitaja Kristel Rannamees lõpetas 2000. aastal Mainori Ülikooli finantsjuhtimise eriala. Kuna juba varasest noorusest on teda huvitanud inimpsüühika keerdkäigud, siis on ta end täiendanud psühholoogias. Ta on kolm aastat õppinud Kanada Ericsoni Instituudi juures NLP-d (neuro-lingvistiline programmeerimine) ning 2010. aasta kevadel lõpetas transpersonaalse psühholoogia kolmeaastased õpingud Sach International University juures. Alates 2015. aastast on ta sertifitseeritud süsteemsete lahenduste konstellöör. Koolitajana tegutseb aastast 2004.

09.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.45 Spetsialistist juhiks: Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?
Spetsialist ja juht – erinevused rolliootustes
Rollimuudatuse „valukohad“
Kuidas saada hakkama survega „alt ja ülevalt“ (alluvad vs juhtkond)

11.45-12.00 Kohvipaus

12.00-13.45 Millised on juhile vajalikud suhtlemiskompetentsid?
Kuidas loobuda sõltuvustest tegeleda spetsialisti tööülesannetega
Mida ja kuidas delegeerida?
Kuulamis- ja väljendusoskus
Erinevad isiksusetüübid meeskonnas

13.45-14.30 Lõuna

14.30-16.15 Kuidas ennast juhina kehtestada?
Kuidas ennast juhina kehtestada meeskonnas, mille liige hiljuti olin?
Kuidas toime tulla enda ja teiste emotsioonidega?
Suhtlemistasandid ja „mina sõnumi“ andmise oskus
Tagasiside andmise oskus

Eesmärk: Mõista ja teadvustada spetsialistist juhiks saamisega kaasnevaid psühholoogilisi aspekte ja „valukohti“; omandada teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas ennast juhina meeskonnas kehtestada; kuidas öelda „ei“ ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
•    On teadlik, millised on spetsialisti ja juhi rolli erinevused ning ühest rollist teise ülemineku valukohad
•    Teab ja mõistab, millised suhtlemiskompetentsid on olulised juhi rollis
•    Oskab kasutada erinevaid juhi rollis vajalikke suhtlemiskompetentse
•    Oskab juhina ennast kehtestada ning anda tagasisidet

Sihtgrupp: spetsialistid, kes on lähiajal saanud või saamas juhiks; alg- ja keskastme juhid

Meetodid:  interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd

Toimumisaeg:  8. september 2016 kell 10.00-16.15

Koolituse kogumaht: 7 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia seminariruum (Liivalaia 33, Tallinn)

 

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 5.septembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Kaire Takjas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post: kaire.takjas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5084673
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid

8. september 2016

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga