Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid

Juhiks saamine meeskonnas, kus alles eile oldi spetsialisti rollis, toob endaga kaasa mitmeid suhtlemisoskusega seotud küsimusi. Kuidas ennast kehtestada juhina meeskonnas? Kuidas saaks paremini pühenduda juhtimistegevusele ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid? Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?

Toimumisaeg

4. veebruar 2016

Koolitaja Kristel Rannamees lõpetas 2000. aastal Mainori Ülikooli finantsjuhtimise eriala. Kuna juba varasest noorusest on teda huvitanud psühholoogia, siis on ta 3 aastat õppinud Kanada Ericsoni Instituudi juures NLP-d (neuro-lingvistiline programmeerimine) ning 2010. aasta kevadel lõpetas transpersonaalse psühholoogia 3-aastased õpingud Sach International University juures hüpnoteraapia erialal. Alates 2012 aastast on sertifitseeritud IMAGO paariterapeut.

09.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.45 Spetsialistist juhiks: Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?
Spetsialist ja juht – erinevused rolliootustes
Rollimuudatuse „valukohad“
Kuidas saada hakkama survega „alt ja ülevalt“ (alluvad vs juhtkond)

11.45-12.00 Kohvipaus

12.00-13.45 Millised on juhile vajalikud suhtlemiskompetentsid?
Kuidas loobuda sõltuvustest tegeleda spetsialisti tööülesannetega
Mida ja kuidas delegeerida?
Kuulamis- ja väljendusoskus
Erinevad isiksusetüübid meeskonnas

13.45-14.30 Lõuna

14.30-16.15 Kuidas ennast juhina kehtestada?
Kuidas ennast juhina kehtestada meeskonnas, mille liige hiljuti olin?
Kuidas toime tulla enda ja teiste emotsioonidega?
Suhtlemistasandid ja „mina sõnumi“ andmise oskus
Tagasiside andmise oskus
Eesmärk: Mõista ja teadvustada spetsialistist juhiks saamisega kaasnevaid psühholoogilisi aspekte ja „valukohti“; omandada teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas ennast juhina meeskonnas kehtestada; kuidas öelda „ei“ ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid.

Sihtgrupp: spetsialistid, kes on lähiajal saanud või saamas juhiks; alg- ja keskastme juhid

Meetodid:  interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd

Toimumisaeg:  4. veebruar 2016 kell 10.00-16.15 (7 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

 

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 1.veebruariks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Kaire Takjas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post: kaire.takjas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5084673
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid

4. veebruar 2016

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga