Sisekommunikatsiooni arenguprogramm: kuidas sisesuhtlus toimima saada?

Arenguprogramm annab ülevaate organisatsiooni kommunikatsioonist keskendudes sisekommunikatsiooni juhtimisele ja teostamisele. Osaleja saab baasteadmised ja –oskused alates sisekommunikatsiooni planeerimisest ning kommunikatsioonireeglite kokkuleppimisest kuni inimest kaasamise ja tulemuste saavutamiseni.

Toimumisaeg

3. oktoober 2014

Koolitaja Anneli Aab on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi kommunikatsioonijuhtimises. Töötanud üle 12 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates organisatsioonides ning olnud kommunikatsiooni koolitaja ja konsultant äri-, kolmanda- ja avaliku sektori organisatsioonidele. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Koolitusvaldkondadeks kommunikatsioon ja organisatsioonikultuur.

I moodul: Hästi toimiv sisekommunikatsioon organisatsioonis (03.10.2014)

9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv

10.00-11.30 Organisatsiooni kommunikatsiooni põhialused

Millised on erinevad kommunikatsioonimudelid?
Kuidas jaotuvad sise-  ja väliskommunikatsiooni rollid ja milline on koostöömudel?
Mis on sisekommunikatsiooni eesmärk organisatsioonis?
Kuidas sisekommunikatsiooniga rohkem ärilist väärtust luua?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Sõnumite sisu ja sihtgruppide kaardistamine

Kuidas luua sisu ja mida kajastada?
Kuidas kaasata juhte ja kolleege?
Kuidas kaardistada sisekommunikatsiooni sihtgrupid organisatsioonis?
Kuidas äratada töötajates huvi sisekommunikatsiooni vastu?

 13.15-14.00  Lõuna

14.00-15.30 Sisekommunikatsiooni kanalite valik

Kuidas valida iga sõnumi joaks sobivaim kanal?
Näost-näkku ehk vahetu suhtlemise kanalid – mis on nende eelisteks?
Millal ja milliseid paberkandjal infokanaleid kasutada?
E-kanalite (siseveebid, sõnumikeskkonnad, sotsiaalvõrgustikud, videokommunikatsioon jm) mitmekesisus – mida ja millal kasutada?

Praktikult praktikule:  Sisekommunikatsiooni korraldus EMT näitel
Kaja Sepp, EMT ja Elioni kommunikatsiooniüksuse direktor

Kaja Sepp töötab EMT avalike suhete juhina ning koostöös personalijuhiga kuulub tema vastutusvaldkonda ka sisekommunikatsioon. Organisatsiooni sisekommunikatsiooni kujundamisel peabki Kaja võtmeteguriks koostööd organisatsiooni tippjuhtkonna ja personaliosakonnaga. Kaja on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonnas ajakirjanduse eriala ning omandanud EBS-is ärijuhtimise magistrikraadi.

II moodul: Infoliikumise reeglid ja dokumentatsioon (10.10.2014)

 9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv

10.00-11.30 Kokkulepped on toimiva kommunikatsiooni alus

Kuidas kokkulepitud kommunikatsioonireeglid aitavad eesmärke saavutada?
Kuidas kaardistada oma organisatsiooni vajadused?
Kuidas sõlmida kommunikatsioonikokkulepped organisatsioonis?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Igale vajadusele vastav lahendus – milliseid reegleid ja kuidas luua?

Mis on kommunikatsioonistrateegia ja kuidas seda luua?
Kuidas luua ja kehtestada erinevat tüüpi operatiivse info liikumise reeglid?
Miks ja millal on vajalik luua sisekommunikatsiooniplaan?

13.15-14.00  Lõuna

14.00-15.30 Kokkulepped paberilt reaalsesse ellu

Kuidas kokkulepped ja reeglid praktikas toimima saada?
Millal vajavad sõlmitud kokkulepped uuendamist?

Praktikult praktikule:  Reeglid, kokkulepped, rutiin infoliikumises
Kai-Riin Meri, Rahandusministeeriumi sisekommunikatsiooni nõunik

Kai-Riin Meri on töötanud kommunikatsioonivaldkonnas peaaegu 20 aastat. Praegu töötab Kai-Riin rahandusministeeriumi sisekommunikatsiooni nõunikuna. Varasemad töökogemused pärinevad SEB Pangast, kus ehitas üles sealse sisekommunikatsiooni strateegia ja -süsteemi ning sai tugeva rahvusvahelises organisatsioonis töötamise kogemuse. On olnud ISU Iluuisutamise Euroopa Meistrivõistluste pressipealik ning lõi kaasa Kultuuripealinn 2011 ettevõtmistes; töötas ajakirjaniku ja toimetajana. Raamatutoimetajana tegutseb Kai-Riin ka praegu.

III moodul: Inimeste juhtimine ja kaasamine (17.10.2014)

9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv

10.00-11.30 Organisatsioonikultuur ja väärtused

Mis on organisatsioonikultuuri ja väärtuste roll eesmärkide saavutamisel?
Milline on sisekommunikatsiooni roll organisatsioonikultuuri kujundamisel?
Kuidas jagada rollid juhtide, personali ja sisekommunikatsiooni vahel?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Väärtuste sõnastamine ja elluviimine

Kuidas leida, sõnastada ja kokku leppida organisatsiooni väärtused?
Kuidas kokkulepitud väärtused igapäevapraktikasse tuua?
Millised on organisatsioonide praktikad maailmas ja Eestis?

13.15-14.00  Lõuna

14.00-15.30  Töötajate pühendumine

Kuidas mõjutab töötajate pühendumine organisatsiooni tulemusi?
Kuidas töötajate pühendumist mõõta?

Praktikult praktikule:  Väärtuste kommunikatsioon Eesti Energia näitel
Margita Tuulik, Eesti Energia AS, sisekommunikatsioonijuht

Margita Tuulik on töötanud kommunikatsioonivaldkonnas alates 1999. aastast, sisekommunikatsiooni alal 2001. aastast, mil asus tööle Justiitsministeeriumi kommunikatsiooniosakonda, kus ehitas üles sisekommunikatsioonisüsteemi ja siseveebi, mis oli ministeeriumide seas toona üks esimesi. Huvitav väljakutse oli ka kohtute, prokuratuuri ja vanglate ühtse sisekommunikatsiooni loomine. Rahandusministeeriumi sisekommunikatsioonijuhi tööaastate hulka jäid ka Eesti majanduskriisi aastad, mil oli vaja leida ka uusi lähenemisi töötajate meie-tunde hoidmiseks. 2010 aastast töötab  Eesti Energias. Margita on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal.

Sihtgrupp:  Kõik töötajad, kes on seotud organisatsiooni  sisekommunikatsiooni korraldamisega ja soovivad omandada sisekommunikatsioonis põhjalikke baasteadmisi, et oma organisatsioonis sisekommunikatsioon hästi toimima saada.

Meetodid: Interaktiivne loeng, arutelud, analüüsid ja praktikad.

Eesmärk: Omandada baasteadmised sisekommunikatsiooni planeerimiseks ja korraldamiseks ning töötajate kaasamiseks oma organisatsioonis.

Toimumisaeg: 
03. oktoober 2014 (6 akadeemilist tundi)
10. oktoober 2014 (6 akadeemilist tundi)
17. oktoober 2014 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Maksumus sisaldab: Kolme koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunaid ja koolitusmaterjale, tunnistust.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Anneli Aab
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
projektijuht
E-post: anneli.aab@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: +372 510 2607
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Sisekommunikatsiooni arenguprogramm: kuidas sisesuhtlus toimima saada?

3. oktoober 2014

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Sisekommunikatsiooni arenguprogramm: kuidas sisesuhtlus toimima saada?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga