Turundus ja kommunikatsioon
Sisekommunikatsiooni arenguprogramm: kuidas inimesi kaasa tõmmata?
Arenguprogramm annab ülevaate organisatsiooni sisekommunikatsioonist. Osaleja saab baasteadmisi ja -oskusi oma organisatsiooni kommunikatsioonisüsteemi loomiseks alates eesmärkide seadmisest kuni tulemuste saavutamiseni. Toimiva sisesuhtluse võtmetegur on lojaalne ja pühendunud töötaja. Programm jagab erinevaid näiteid ja praktikaid töötajate kaasamisest ning pühendumise kasvatamisest ning annab juhiseid muudatuste kommunikatsiooniks.
Koolitajad
Anneli Aab
Annika Tuulemäe
Aire Raud
Reimo Raja
Toimumisaeg
12. oktoober 2018 10:00-15:30
19. oktoober 2018 10:00-15:30
26. oktoober 2018 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
499 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
AJAKAVA
18 akadeemilist tundi auditoorset õpet
I koolituspäev 12.10.2018 (6 ak/h)
Anneli Aab
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Organisatsiooni kommunikatsiooni põhialused
Kellele ja miks on sisekommunikatsioon vajalik?
Millised on erinevad kommunikatsioonimudelid?
Kuidas organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni omavahel võimendada?
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Sihtgrupid, sõnumid ja kanalid
Millised on sisekommunikatsiooni sihtgrupid?
Mis on töötaja jaoks oluline – mida ja kuidas kajastada?
Kuidas valida iga sõnumi jaoks sobiv kanal?
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Sisekommunikatsioon tavatus olukorras
Kuidas olla tulemuslik muudatuste kommunikatsioonis?
Mida arvestada kriisi ajal?
Millised on sisekommunikatsiooni võimalused aastal 2018: trendid, kanalid ja meetodid?
Praktikult praktikule: Töötajate kaasamine “Mina olen G4S” näitel
Reimo Raja, G4S Eesti kommunikatsioonijuht
II koolituspäev 19.10.2018 (6 ak/h)
Kuidas kommunikatsiooni planeerida ja tulemusi hinnata?
Anneli Aab
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Infoliikumine on sisekommunikatsiooni osa
Kuidas juhtimisinfo liigub ja milliseid formaate kasutada?
Millised on tõhusad infohalduse vahendid ja võimalused?
Infohaldus ja sisekommunikatsioon – kuidas leida ühisosa ja luua sünergia?
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Kommunikatsioonistrateegia ja kommunikatsiooniplaan
Miks ja kellele on vaja kommunikatsioonistrateegiat?
Miks, kellele ja millal on vaja kommunikatsiooniplaani?
Kuidas strateegiaid ja plaane luua?
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kokkulepped paberilt reaalsesse ellu
Kuidas strateegiad ja plaanid ellu viia?
Kuidas tulemusi mõõta ja uusi sihte seada?
Praktikult praktikule: Sisekommunikatsioon Eesti suurimas, 5000 töötajaga avaliku sektori organisatsioonis
Annika Tuulemäe, Politsei- ja Piirivalveameti sisekommunikatsioonijuht
III koolituspäev 26.10.2018 (6 ak/h)
Kuidas sisesuhtlust juhtida ja töötajad „oma paati“ saada?
Anneli Aab
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Organisatsioonikultuur ja väärtused
Milline on organisatsioonikultuuri ja väärtuste roll organisatsioonis?
Kuidas leida, sõnastada ja kokku leppida väärtused?
Kuidas väärtused igapäevapraktikasse tuua?
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Töötajate kaasamine
Kuidas äratada töötajates huvi sisekommunikatsiooni vastu?
Kuidas kaasata juhte ja kolleege?
Kuidas tehakse seda väljaspool Eestit?
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Töötajate pühendumine
Mille tulemusel tekib pühendumus?
Kuidas töötajate pühendumus mõjutab organisatsiooni tulemusi?
Kuidas töötajate pühendumust mõõta ja kasvatada?
Praktikult praktikule: Üks ettevõte, mitu tugevat kaubamärki – sisekommunikatsioon rahvusvahelises ettevõttes
Aire Raud, Paulig Group Baltikumi kommunikatsioonijuht
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja arendada praktilisi oskusi organisatsiooni sisekommunikatsioonisüsteemi loomiseks või edasiarendamiseks.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• oskab luua ja arendada oma organisatsioonile sobiva kommunikatsioonisüsteemi;
• oskab kasutada kommunikatsioonitöö erinevaid praktikaid eesmärkide seadmisest kuni tulemuste saavutamiseni;
• teab ja oskab rakendada erinevaid infoliikumise formaate;
• mõistab töötajate rolli organisatsiooni sisesuhtluse võtmetegurina;
• oskab rakendada/integreerida edukaid praktikaid oma organisatsiooni.
Õppekava rühm: kommunikatsioon
SIHTGRUPP
Kõik töötajad, kes on seotud organisatsiooni sisekommunikatsiooni korraldamisega ja soovivad omandada sisekommunikatsioonis põhjalikke baasteadmisi, et oma organisatsioonis sisekommunikatsioon hästi toimima saada.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
Interaktiivne loeng, arutelud, analüüsid ja erinevate organisatsioonide edukad praktikad.
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 9. oktoobriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht