Sisekommunikatsioon kui efektiivne muudatuste juhtimise vahend

Kas Sina tead, et ettevõtte sisekommunikatsioon  on suurepärane vahend kriitiliste olukordade ennetamiseks, juhtimiseks ja lahendamiseks?
Kas oled pead murdnud, kuidas viia vajalik, kuid problemaatiline info töötajateni?
Struktuurimuutused,  palgasüsteemi uuendused,  koondamised, ühinemised, laienemised  jms –  kuidas teha kommunikatsioon nii, et ettevõttes säiliks töötahe ja konstruktiivne häälestus?

Mida saab sisekommunikatsiooniga teha, kui  ettevõte on sattunud meedia rünnaku alla? Kuidas inimesi edukalt kaasata?
Kuidas liita kommunikatsioon ettevõtte põhitegevusega?
Kui need küsimused Sind kõnetavad, oled oodatud juhtidele mõeldud sisekommunikatsiooni koolitusele.

Toimumisaeg

17. aprill 2013

Koolitaja Anneli Aab on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi kommunikatsioonijuhtimises. Töötanud üle 10 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates ettevõtetes, viimasena Eesti suurimas IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Koolitusvaldkondadeks kommunikatsioon ja organisatsioonikultuur.

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Sisekommunikatsiooni roll ettevõttes 
– Mis  see on ja miks see on vajalik?
–  Millised on sisekommunikatsiooni mõjutavad tegurid?
–  Millised on efektiive organisatsiooni  teabeprotsessid?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Sisekommunikatsioon kui muudatuste juhtimise vahend   
–  Muudatused struktuuris/protsessides – kuidas keerulisi muudatusi ettevõttes
õigesti  kommunikeerida?
–  Meedia ründab – kuidas sisekommunikatsioon saab toetada?
–  Kriisisituatsioon on käes – kuidas peaks korraldama sisemise kriisikommunikatsiooni?

13.15.-14.00 Lõuna

14.00.-15.30 Organisatsioonikultuur – kuidas liita sisekommunikatsioon
põhitegevusega? 

–  Millised on tänapäeval edukalt toimivad kanalid ja võrgustikud  sisesuhtluses?
–  Kuidas jõuda tasemel organisatsioonikultuurini  läbi oskusliku sisesuhtluse?
–  Milline on  sisekommunikatsiooni roll  organisatsiooni väärtuste  kuvamisel?

Meetodid:
–  interaktiivne seminar
–  juhtumite ja praktikate analüüs
–  arutelud
–  grupitööd

Eesmärk: Anda juhtidele, personalijuhtidele ja kommunikatsioonijuhtidele nõuandeid ning praktilisi oskusi selle kohta, kuidas sisekommunikatsiooni oskuslik kasutamine organisatsioonis aitab keerulisi muudatusi paremini juhtida ja läbi viia

Sihtrühm: Juhid, kommunikatsioonijuhid, personalijuhid

Toimumisaeg: 17. aprill 2013 kell 10.00-15.30 (6 ak/h)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Maksumus sisaldab: Koolitust, materjale, koolituse fotosid, kohvipause ja lõunat ning tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: +372 648 7000 
Mob: +372 5230 718 
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Sisekommunikatsioon kui efektiivne muudatuste juhtimise vahend

17. aprill 2013

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Sisekommunikatsioon kui efektiivne muudatuste juhtimise vahend
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga