Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses

Ostutegevusel on kaubandusettevõtte tuludele väga suur tähtsus. Ostud ja ostutegevusega seonduvad maksed moodustavad ettevõtte kuludest valdava osa. Ostutegevusega saab mõjutada märkimisväärselt äritegevuse tulemit, seega peaaegu iga tulu ja kulu euro liigub läbi ostu.
Selleks, et tulu oleks võimalikult suur, on vaja teadmisi, kuidas seda saavutada.
Koolitus annab ülevaate sellest, millised on ostja põhifunktsioonid, kuidas valida tarnijaid ja pidada hinnaläbirääkimisi ning annab ülevaate sellest, kuidas juhtida kaubakategooriaid nii, et sellest ka tegelikult kasu oleks. Koolitus oma sisult sobib hästi jae- ja hulgikaubanduses töötavatele ostujuhtidele, väikeettevõtte juhtidele või neile, kes soovivad omandada uusi ja kasulikke teadmisi ostujuhtimisest ning kategooriajuhtimisest.

Toimumisaeg

26. november 2015

Koolitaja Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele.  Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna juhina ja eelnevalt ka erinevates rahvusvahelistes jaekaubanduskettides nagu Maxima Eesti ja Prisma Peremarket nii ostudirektori kui ostujuhina ning hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Koolitaja kogemust ostujuhtimise valdkonnas omab aastast 2007.

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Ostujuhtimise olulisus ettevõttes
Ostutegevuse valdkond
Ostuosakonna positsioon
Ostutegevuse tähtsus
Ostutegevuse tulemi mõjutussfäärid
Ostutegevuse eesmärgid
Ostutegevuse mõõdikud
Sortimendi reguleerimine

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Tarnija suhted ja ostuläbirääkimised
Tarnija ja hinnaläbirääkimised
Kapitali kasutamise tõhustamine
Kadumite vältimine

13.15- 14.00 Lõuna

14.00-15.30 Kategooriate juhtimine
Kategooria juhtimise ülevaade
Kaubakategooriate juhtimine praktikas
Lisaks praktilised kaasused lahendamiseks.

Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused süsteemseks ostujuhtimiseks, käsitledes põhjalikult ostujuhtimise erinevaid etappe ja tervikprotsessi.

Sihtgrupp: Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.

Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, grupitöö, juhtumi analüüs, praktilised kaasused

Toimumisaeg:  26. novembril 2015 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

 

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale, tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 23. novembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses

26. november 2015

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga