Praktikult praktikule: Ostuläbirääkimised – kuidas jõuda soovitud kokkuleppeni?

Läbirääkimised on üks osa meie igapäevategevustest. Läbirääkimised toimuvad tegelikult igal pool nii tööl, kodus, sõpradega kui poes või turul. Läbirääkida kas meeldib või ei meeldi, paljud inimesed lihtsalt pelgavad seda teha. On olemas erinevaid võimalusi kuidas läbirääkimised muuta enda jaoks meeldivaks ja austada teist poolt nii, et läbirääkimised ei lõpeks katastroofiga või vihaga. Läbirääkimised on elu tõsiasi. Läbirääkimised on kahepoolne teabevahetus kokkuleppe saavutamiseks olukorras, kus osa teie ja vastaspoole huvidest langeb kokku, osa aga mitte. Inimesed on erinevad ja oma erinevustega toimetulekuks kasutavad nad läbirääkimisi.

Koolituse käigus jagatakse praktilisi nõuandeid kuidas tulla toime vastaspoolega, kes esindab teistsugust väärtussüsteemi ja omab erinevaid vaateid. Lisaks kuidas jõuda siduvate kokkulepeteni ja erinevad jõu osakaalud läbirääkimistel. Koolituse üks osa on ka praktika, kus osalejad saavad reaalselt õpitut kohe kasutada.

Toimumisaeg

24. august 2017

Koolitaja Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele.  Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna, hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Lisaks eeltoodule on ta ka Coach. Koolitaja kogemust erinevates valdkondades omab aastast 2007.

09.4510.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.0011.30 Edukate läbirääkimisoskuste omandamine läbi lihtsate võtete

11.3011.45 Kohvipaus

11.4513.15 Paremad ja halvemad käitumised läbirääkimistel

13.1514.00 Lõuna

14.0015.30 Kuidas jõuda soovitud kokkuleppeni

Eesmärk: Omandada teadmised, oskused ja võtted tulemuslikeks ostuläbirääkimisteks, käsitledes erinevaid meetodeid.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• mõistab, milline on läbirääkimiste olulisus ja tähtsus;
• omandab lihtsaid võtteid edukate läbirääkimiste pidamiseks;
• mõistab kuidas viia läbi edukaid läbirääkimisi ning kuidas hoida suhteid edukal tasemel.

Sihtgrupp: Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.

Meetodid: Interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd, koolituse lõpus toimub lühitest omandatud materjali kontrollimiseks.

Toimumisaeg: 24. august 2017 kell 10.00–15.30  

Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn seminariruum (Narva mnt 7c, Tallinn)

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale,tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 21. augustiks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post annika.allikas@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 52 30 718
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Praktikult praktikule: Ostuläbirääkimised – kuidas jõuda soovitud kokkuleppeni?

24. august 2017

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Praktikult praktikule: Ostuläbirääkimised – kuidas jõuda soovitud kokkuleppeni?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga