Kuidas valmib hea kliendileht?

Koolitusel käsitletakse kliendilehtede teoreetilisemat poolt, ehk millised on võimalused seda luua, keda partneritena kaasata ning millised on kuldreeglid, millest kinni pidades on tulemus nii ettevõttele kui kliendile optimaalseim. Kas eelistada elektroonilisi kanaleid või paberväljaannet ning kuidas jõuda kõige paremini oma sõnumiga kliendini. Samuti räägime, milliseid lahendusi on võimalik kasutada e-postiturunduses ning mida peaks elektroonilise uudiskirja saatja arvesse võtma.

Toimumisaeg

15. mai 2014

9.15-9.30 Kogunemine ja hommikukohv

9.30-10.30 Kliendileht kui osa kommunikatsioonist
Marek Unt
, Kommunikatsioonibüroo JLP, konsultant

• Mis on brand journalism?
• Milline roll on kliendikommunikatsioonil üldises kommunikatsioonistrateegia pildis?
• Milliste kanalite kaudu saavad brändid rääkida oma klientidega?
• Kuidas leida õiged kanalid?
• Kuidas “oma meediakanaliga” tööd alustada ja keda kaasata?

Marek Until on pikaajaline IT-tööstuse kogemus, ta on kaasa löönud Eesti rahvusvaheliste IT-ettevõtete Skype’i ja Playtechi teenuste juhtimises. Seetõttu täiendab tema kommunikatsioonialaseid teadmisi IT-teenuste sisulise ülesehitamise, juhtimise ja kliendikommunikatsiooni kogemus. Mareki tänaste klientide hulka kuuluvad Elion, Microsoft, EAS, Tehnopol ja valitsuse kommunikatsioonibüroo. Lisaks strateegilisele kommunikatsiooninõustamisele juhib ta JLP sotsiaalmeedia- ja online-projekte.

10.30-11.30 Kliendileht kirjastaja vaatenurgast
Taivo Paju
, Director Meedia OÜ, ajakirja Director peatoimetaja

• Kuidas luua toimivat kliendilehe kontseptsiooni?
• Kuidas oma sõnumiga kliendini jõuda?
• Milline peaks olema kliendilehe visuaalne pool?

Taivo Paju on ajakirjanikuna töötanud 25 aastat, alustades tudengiajal Postimehe reporterina. Tema tööd on tunnustatud Bonnieri preemiaga. Ta on aidanud välja töötada mitmete ajakirjade – Director, Inseneeria, Psühholoogia Sinule, samuti mitmete klienditrükiste kontseptsioone ning neid trükiseid ka alates 2001. aastast kirjastanud. Ütleb, et põhimõtteliselt pole vahet, kas tekstid on paberil või internetis – nad töötavad vaid siis, kui lugejale midagi tähendavad.

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-12.45 E-uudiskirjad ja e-postiturundus
Raimo Matvere, 
OÜ Sabedoria juhatuse liige, konsultant

• Kellel ja millistel juhtudel tasub panustada e-uudiskirjade saatmisse?
• Mis on viis kõige olulisemat asja, mida e-uudiskirjade saatmise kohta teadma peaksid?
• Kuidas alustada – alustava e-postiturundaja “to do” list!

Raimo Matverel on ligi 10-aastane kogemus turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas. Viimased 4 aastat on Raimo olnud tihedamalt seotud e-turunduse ja eriti e-postiturundusega. 2011. aastal kaitses ta magistritöö turunduslike e-kirjade mõju ja loetavuse teemadel. Raimo on tegelenud igapäevaselt Elioni e-postiturunduse ülesehitamisega ning saatnud ja analüüsinud kümneid e-postireklaame tööportaalis CV-Online. Aastatel 2010–2013 oli Raimo ADM Interactive’i strateeg, kus ta töötas välja kampaaniaid ning e-postiturunduse strateegiaid muuhulgas Statoilile, Estravelile, Tallinna Tehnikaülikoolile ja Äripäevale.

12.45-13.30 Lõuna

13.30-14.30 E-uudiskirjad ja e-postiturundus (jätkub)
Raimo Matvere, OÜ Sabedoria juhatuse liige, konsultant

14.30-15.30 Elioni praktiline kogemus: Lugu sellest, kuidas ma mõistsin, et ajakirja tegemine on täppisteadus
Kai-Riin Saluste
, Elion Ettevõtted AS, kliendisuhete juht

Kai-Riin Saluste toimetab alates 2011. aastast Elioni kommunikatsioonitiimis. Seisab hea nii era- kui ka äriklientidega suhtluse eest, et tunne Elionist ja meie pakutavatest teenusteks jääks lihtne ja inimlik. Peamisteks kanaliteks klientidega suhtlemisel on sotsiaalmeedia, kliendiajakirjad ning automaatteavitused.

• Kas kliendiajakiri paberil või online’s?
• Kuidas luua head sisu ja valida meeskond?
• Kuidas rääkida enda teenustest nii, et see oleks ka lugejale huvitav?
• Aga…kas tegelikult ka keegi ettevõtte kliendiajakirju loeb?
15.30-16.30 Elektroonilised vs paberil kliendilehed – SEB kontseptsioon
Liis Narusk, AS SEB Pank, äriarenduse divisjon, innovatsioonijuht

Liis Narusk töötab SEB Pangas innovatsioonijuhina, tema töö põhieesmärk on organisatsiooni arendamine läbi uute arendusmetoodikate tutvustamise ja innovaatiliste pangandustoodete ning -teenuste turule toomise soodustamine ja toetamine.
• Kuidas luua infoportaalile sisu? Eesmärgid ja ootused.
• Infoportaali puudused/eelised võrreldes paberväljaandega
• Klientide tagasiside

Meetodid: loeng ja arutelud

Sihtrühm: turundusjuhid, turundusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kommunikatsioonijuhid, juhid.

Eesmärk: Selgitada kliendilehe olulisust kommunikatsiooni osana. Tutvustada kliendilehtede tegemise võimalusi, kontseptsiooni loomist nii, et tulemus oleks ettevõttele ja kliendile optimaalseim, anda ülevaade e-postiturundusest ja selle võimalustest.

Toimumisaeg: 15. mail 2014 kell 9.30-16.30 (8 akadeemilist tundi)

ToimumiskohtSokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)

Lisainformatsioon:

Kadri Liimal
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
Projektijuht
E-post: kadri.liimal@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5236146
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas valmib hea kliendileht?

15. mai 2014

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas valmib hea kliendileht?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga