Kuidas üritusest saab sündmus?

Üks edukalt korraldatud sündmus jääb kauaks meelde ning tekitab mõjuvat järelkaja, luues ettevõttest nii oma töötajate kui ka laiema üldsuse jaoks positiivse kuvandi. Koolitusel anname näpunäiteid, kuidas korraldada oma meeskonnale erinevaid koolitusi, koosviibimisi, väljasõite ja pidusid nii, et need kujuneksid sündmusteks, mis kutsuksid inimesi osalema ja ühendaks neid. Õnnestunud üritus tekitab meeskonnaliikmes tugeva kuuluvustunde, see on mittemateriaalne motivatsioon, lisatasu, mis annab võimaluse luua ettevõtte ja töötaja vahel n-ö fänlussuhte, mis süvendab omakorda töötajate lojaalsust. Jagame EMT ja Elioni suurt kogemustepagasit turundusvaldkonnas ning anname ülevaate, mida kujutab endast üritusturundus, kuidas turundusüritusi planeerida, läbi viia ja tulemusi analüüsida.

Toimumisaeg

30. september 2014

Koolitusel käsitleme ja lahkame erinevaid sündmuste formaate ja liike. Anname nõu, kuidas seada sündmuste korraldamisel kindlaid eesmärke, et saada väärtuslikku tagasisidet. Analüüsime, kuidas panna korraldatud sündmus nii ettevõtte kui seal töötavate inimeste jaoks „tagasi teenima“. Samuti püüame leida vastust küsimusele, kas võtta kogu sündmuse korraldamise eest vastutus enda õlgadele või on siiski otstarbekam kaasata selleks partner koolitus- või üritusturundusfirma näol.

Koolitajateks on AS EMT üritusturunduse ja partnersuhete juht Heddy Ring ja OÜ Loovisioon tegevjuht Kristiina Illak. Kristiina Illak keskendub oma ettekandes personali motiveerivate sündmuste korraldamisele ning Heddy Ring annab ülevaate üritusturundusest EMT ja Elioni näitel

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Eduka sündmuse korraldamise võti
Kristiina Illak, OÜ Loovisioon tegevjuht

Koolitaja Kristiina Illak on lõpetanud Tallinna Ülikooli reklaami- ja imagoloogia eriala. Töötanud viis aastat ajakirjaniku ja toimetajana Eesti Ekspressis ja Ajakirjade Kirjastuses, suundudes seejärel sisekommunikatsiooni ja sündmuste korraldamise kirevasse maailma. Juhib agentuuri Loovisioon, mis on peamiselt keskendunud ettevõtte sisemiste koosviibimiste edukale korraldamisele. Usub, et tööandja parim reklaam on rahulolevad ja õnnelikud töötajad.

  • Miks panustada ürituse korraldamisse?
  • Erinevad sündmuste liigid ja olemus
  • Sündmus kui sisekommunikatsioonivahend. Kuidas seada eesmärke?
  • Mida erinevate siseürituste puhul tähele panna, kuidas edukas sündmus sünnib
  • Millal korraldada ise ja millal tellida idee ja lahendus agentuurist?
  • Praktilisi näited, huvitavad lahendusi ja soovitusi

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45–13.30 Üritusturundus ehk event marketing EMT ja Elioni näitel
Heddy Ring, AS EMT ja AS Elion Ettvõtted partnersuhete ja üritusturunduse juht

Koolitaja Heddy Ring töötab EMT ja Elioni partnersuhete ja üritusturunduse juhina. Tema vastutusvaldkonda kuuluvad nii EMT kui Elioni üritusturundus ja siseüritused, kui ka sponsorlus ja partnersuhted. Heddyl on ligi 15-aastane kogemus töötades erinevates Eesti suurettevõtetes üritusturunduse ning sponsorluse valdkonnas. Tal on MBA rahvusvahelises majanduses.

  • Mis on sündmus-/üritusturundus?
  • Miks ja millal kasutada üritusturundust?
  • Turundusürituste planeerimine, läbiviimine ja tulemuste analüüs: mõõtmine ja hindamine
  • Praktilisi näiteid, huvitavaid lahendusi ja soovitusi

Meetodid: loeng, arutelud, praktilised ülesanded

Sihtrühm: büroojuhid, sekretärid, turundusjuhi ja -spetsialistid, kommunikatsioonijuhid ja -spetsialistid, personalijuhid ja -spetsialistid – kõik, kes puutuvad ettevõttes kokku erinevate ürituste korraldamisega.

Eesmärk: Tõsta osalejate teadlikkust ürituste edukast planeerimisest, läbiviimisest, hindamisest ja vajadusel partnerite kaasamisest.

Toimumisaeg: 30. september 2014 kell 10.00–13.30 (4 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Osalemistasu: 139 eurot + km 20% osaleja kohta

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a EE742200221051628618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Kadri Liimal
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
Projektijuht
E-post: kadri.liimal@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5236146
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas üritusest saab sündmus?

30. september 2014

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas üritusest saab sündmus?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga