Kuidas üritusest saab sündmus?

Edukalt korraldatud sündmus jääb kauaks meelde ning tekitab mõjuvat järelkaja, luues ettevõttest nii oma töötajate kui ka laiema üldsuse jaoks positiivse kuvandi. Koolitusel anname näpunäiteid, kuidas korraldada ettevõttes erinevaid koolitusi, koosviibimisi, väljasõite, vastuvõtte ja pidusid nii, et need kujuneksid sündmusteks, mis kutsuksid inimesi osalema ja ühendaks neid. Koolitusel anname ülevaate, mida kujutab endast üritusturundus, kuidas turundusüritusi planeerida, läbi viia ja tulemusi analüüsida. Samuti jagame Nordea Panga suurt kogemustepagasit turundusvaldkonna projektide elluviimisel.
Koolitusel käsitleme ja lahkame erinevaid sündmuste formaate ja liike. Anname nõu, kuidas seada sündmuste korraldamisel kindlaid eesmärke, et saada väärtuslikku tagasidet. Samuti püüame leida vastust küsimusele, kas võtta kogu sündmuse korraldamise eest vastutus enda õlgadele või on siiski otstarbekam kaasata selleks partner koolitus- või üritusturundusfirma näol.

Toimumisaeg

8. september 2015

Koolitajateks on Tallinna Ülikooli ürituste korraldamise ja üritusturunduse õppejõud Karel Kulbin ja Nordea Panga Baltikumi turundusjuht Piret Reinson. Karel Kulbin keskendub oma ettekandes turundusürituste korraldamisele ning Piret Reinson annab ülevaate üritusturundusest Nordea Panga näitel.

9.45-10.00  Kogunemine ja hommikukohv

10.00-10.45 Mis on sündmus-/üritusturundus?
Karel Kulbin, Tallinna Ülikooli ürituste korraldamise ja üritusturunduse õppejõud

Karel Kulbin on alates 2007. aastast Tallinna Ülikooli ürituste korraldamise ja üritusturunduse õppejõud. 2009–2014 oli ta Eesti ühe juhtiva üritusturundusagentuuri Event Masters produtsent ning partner. 2003–2008 AS Kalevi ürituste korraldaja ja üritusturundusjuht. Karel on korraldanud 15 aasta jooksul paljude suurettevõtete- ja organisatsioonide sisekommunikatsiooni- ja turundusüritusi (Eesti Energia, Nordea, Microsoft, Kalev, Tere, K-Rauta, Hewlett-Packard, Siemens, American Express, Baltic Agro, Konekesko jpt). Osalenud mitmete suurürituste korraldamisel ja/või juhtimisel (Otepää MK etapid, ratsavõistluste sari Palladium Cup, Simple Session, Laskesuusatamise Euroopa Meistrivõistlused, suusatamise Juunioride Maailmameistrivõistlused). Tegeleb ürituste efektiivsuse ja tulemuslikkuse uuringutega ning konsulteerib ja koolitab ürituste korraldamise valdkonnas.

• Miks ja millal kasutada üritusturundust?
• Erinevad sündmuste liigid ja olemus

10.45-11.30 Kuidas sünnib edukas sündmus?

• Kuidas planeerida ja korraldada tulemuslikku üritust, kuidas seada eesmärke?
• Mida erinevate siseürituste/kliendiürituste puhul tähele panna? Riskid ja õnnestumised.

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-12.30 Ideede loomise tehnikad

• Kuidas ideede loomise tehnikaid töös rakendada?
• Praktiline töö osalejatele.

12.30-13.15 Sponsorlus turundusürituste korraldamisel

• Kuidas leida ja kaasata ürituste korraldamisse sponsoreid?
• Praktilisi näited, huvitavaid lahendusi ja soovitusi.

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 Üritusturundus Nordea Panga näitel
Piret Reinson, Nordea Panga Baltikumi turundusjuht

Piret Reinson on turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnas tegutsenud juba 19 aastat ning tema ainulaadsus seisneb kõrges kvalifitseerituses mõlemal alal. Suurim osa Pireti karjäärist on kulgenud investeeringute juhtimise valdkonnas ning panganduses. 1999. aastal asus ta ametisse Eesti Ühispanga Varahalduse AS-i turundusjuhina. 2000–2005 oli ta Eesti Televisiooni turundusjuht ning 2006. aastal läks Hansapanka investeerimisvaldkonna turundusjuhiks. Enne 2010. aastal Nordea turundustiimiga liitumist töötas Piret Swedbankis jaepanga turundusjuhina. Ta on õppinud Tartu Ülikoolis inglise filoloogiat ja majandust ning omandanud rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureusekraadi EBS-is. Magistrikraadi omandas Tallinna Ülikoolis ning magistritöö teemaks oli loomemajandus ja disain.

• Sündmus kui kommunikatsioonivahend: läbiviimine ja tulemuste analüüs.
• Millal korraldada sündmus ise ja millal tellida idee ja lahendus agentuurist?
• Praktilised näited

Meetodid: loeng, arutelud, praktilised ülesanded

Sihtrühm: büroojuhid, sekretärid, turundusspetsialistid, turundusjuhid, personalijuhid,  personalispetsialistid – kõik, kes organisatsioonides korraldavad erinevaid üritusi

Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused ürituste edukaks planeerimiseks, läbiviimiseks, hindamiseks ja partnerite kaasamiseks.

Toimumisaeg: 8. september 2015 kell 10.00–15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a EE742200221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:
Kadri Liimal
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
Projektijuht
E-post: kadri.liimal@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5236146
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas üritusest saab sündmus?

8. september 2015

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas üritusest saab sündmus?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga