Kuidas muuta siseleht atraktiivseks ja sisukaks?

Organisatsiooni siseleht annab lisaks infovahetamisele võimaluse ka töötajate kaasamiseks, ettevõttesisese ühtsustunde tekkimiseks ning tööõhkkonna parandamiseks. Siseleht või -ajakiri peaks olema nii sisukas kui ka soliidne, kuna kommunikatsioon võib tihtipeale liikuda ka ettevõttest välja ja kujundab nii ettevõtte mainet.

Koolitusel räägime, kuidas kirjutada kaasahaaravaid, sisukaid ning asjalikke artikleid, kuidas ja kust leida ideid, millest kirjutada ning keda vajadusel kaasata siselehe loomisel ja toimetamisel. Samuti jagame näpunäiteid ning anname Proeksperdi näitel ülevaate, kuidas siselehe abil ettevõttes töötajate ühtsustunnet kasvatada ja oma sõnumitega kõige paremini töötajateni jõuda.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti ning oma ettevõtte/asutuse siselehe näidised paberkandjal.

Toimumisaeg

30. mai 2017

09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00–11.30 Keda peaks siseleht peamiselt kõnetama?
Kaire Uusen

Koolitaja Kaire Uusen (MA) on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikoolis majanduse ja haldusjuhtimise eriala, lisaks on õppinud  Tartu Ülikooli ja Äripäeva reporterikoolis. On viimased tosin aastat töötanud meediavaldkonnas – kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides, seejärel Äripäeva kontsernis erialaajakirjade toimetaja ja projektijuhina. 

Kellele on siseleht suunatud?
Kes võiksid osaleda siselehe valmimises?
Kust leida sisukaid ja kõnetavaid teemasid?
Millist tüüpi artikleid siselehte kirjutada? Arvamuslugu, intervjuu, uudislugu, ka persoonilugu.
Mis on siselehes kajastamist väärt, kuidas seda hinnata ja kui tihti võiks leht ilmuda?
Kui ikka üldse kirjutamise-soont ei ole, kuid lehte tahaks sellegipoolest teha, kelle poole siis pöörduda?

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Mida tasuks vältida, et lehest ei saaks kooli-referaat?
Kaire Uusen

Kas ühe-allika lood on ainus alternatiiv siselehele?
Kuidas leida loovust, mis võiks inspireerida?
Praktiline ülesanne: kuidas kirjutada artiklile juhtlõiku?

13.15–14.00 Lõuna

14.00–15.30 Siselehe ja -uudiskanalite toimetamine Proeksperdi näitel
Tiina Saar-Veelmaa, Proekspert OÜ tööõnne spetsialist

Koolitaja Tiina Saar-Veelmaa on psühholoog, tööõnne spetsialist ja karjäärinõustaja, kelle sulest on ilmus hiljuti raamat kuues raamat: „Tööga õnnelikuks.“ Ta peab loenguid nii koolides kui ka ettevõtetes teemadel tööõnn, karjääriplaneerimine ja organisatsiooni terviklik areng. Tiina on osalenud ERR Tööotsija saates karjäärinõustajana, on www.karjäärinõu.ee üks loojatest. Lisaks aktiivsele karjäärinõustaja rollile, peab ta viis aastat tööõnne spetsialisti ametit IT ettevõttes Proekspert.

Kuidas luua siselehe abil töötajaid kaasav kultuur?
Siselehe funktsioon ja eesmärgid ehk kuidas saada töötajad seda looma
Siseleht kui koolitaja, värbaja, turundaja, meelelahutaja jpm
Praktiline ülesanne: inspireerivate rubriikide leidmine ja isejuhtiva lehe loomine

Koolituse eesmärk: Omandada teadmised ja oskused organisatsiooni siselehe ja muude infokanalite sujuvast koostamisest, arendamisest ning infoliikumise korraldamisest.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• on teadlik, kuidas luua siselehte, mis on üksiti kultuurikandja: mõistab ning teadvustab siselehe kui organisatsiooni kultuuri ühe kujundaja/mõjutaja funktsioone ja väärtust;
• saab teadmisi selle kohta, kuidas siselehe sisu koondada, saab teada ja läbi katsetada siselehe loomise samm-sammuga ülesehituse: oskab leida sisukaid ja inspireerivaid teemasid, mida siselehes kajastada;
• mõistab, et iga töötaja on osa organisatsioonikultuurist ning saab anda omapoolse panuse laheda ja motiveeriva siselehe valmimisele;
• mõistab, et siseleht on osa ettevõtte sisekommunikatsioonist ning peegeldab organisatsiooni olemust ka ettevõttest väljapoole (töötajate hoiakute mõjutamise läbi);
• väärtustab siselehte kui ühte vahendit töötajate motiveerimiseks ning kaasamiseks;
• oskab luua rubriike, mis ettevõtte töötajaid kõnetavad ja panevad koostööd tegema ajalehega, suudab leida sobivad artiklitüübid – arvamuslugu, intervjuu, uudislugu, persoonilugu.

Meetodid: aktiivne loeng, arutelud, praktilised ülesanded

Sihtgrupp: personalijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kommunikatsioonijuhid, juhid, büroojuhid, sekretärid ja assistendid

Toimumisaeg: 31. mai 2017 kell 10.00–15.30

Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn seminariruum (Toompuiestee 27, Tallinn)

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 26. maiks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Kadri Liimal
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
projektijuht
E-post kadri.liimal@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 523 6146
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas muuta siseleht atraktiivseks ja sisukaks?

30. mai 2017

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas muuta siseleht atraktiivseks ja sisukaks?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga