Kuidas luua organisatsioonile eesmärgipärane kvaliteedijuhtimissüsteem?

Kvaliteedijuhtimissüsteemi olemasolu loob eeldused organisatsiooni eesmärkide edukaks saavutamiseks ning tagab konkurentsieelise, mis omakorda  võimaldab muutustele reageerida operatiivselt. Tänu sellele saab toimuda pidev ja igakülgne parenemine organisatsioonis. Kvaliteedijuhtimissüsteemi rakendamine organisatsioonis lihtsustab tööd  ja toetab töös tekkivate probleemide lahendamist.

Koolitusel omandame teadmised, kuidas organisatsiooni eesmärkidele vastavat kvaliteedijuhtimissüsteemi luua ning millised nõudeid peab sealjuures järgima.

Toimumisaeg

16. oktoober 2016

9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30  Mis on kvaliteedijuhtimise roll ja vastutus?
Sven Heil, Kalevi Jahtklubi, juhatuse liige

Koolitaja Sven Heilil on doktorikraad juhtimisteadustes (EBS). On olnud tegev mitmeid aastaid  erasektoris ärikvaliteedi direktorina. Omab pikaaegset kogemust ka finants-, müügi-, äristrateegia-  ja kvaliteedijuhina. Töötanud ka  avalikus sektoris maa maksustamishinna osakonna juhina ja peaökonomistina Tallinna Linnavalitsus, On  akrediteeritud juhtaudiitor ISO 9001 (BVQI). Eesti Kvaliteediauhinna assessor 2000. EBS kvaliteedijuhtimise lektor 2010/2011. Eesti Kvaliteediühingu juhatuse liige 2004-2010. Alates 2010 aastast on juhatuse liige Kalevi Jahtklubis.

Kus paikneb kvaliteedijuhtimine ettevõttes?
Mis on kvaliteedijuhtimise raamistik ja väärtus?
Mis on kvaliteedijuhtimise vastutus?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Kuidas kvaliteedijuhtimine toetab tulemuslikkuse kasvu?

Kuidas olemasolevast olukorrast pilt ette saada?
Milliseid meetodeid kasutada – ISO 9000, BSC, BPM, 6sigma, lean, Pareto?
Mida uskuda, kas numbreid või lugusid?
Mida muuta, et tulemuslikkus kasvaks?

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30  Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomine ja rakendamine tootmisettevõtte näitel
Kristjan Rotenberg, Harju Elekter Elektrotehnika AS tarneahela- ja tootmisjuht, Espira OÜ- juhtimiskonsultant ja koolitaja

Koolitaja Kristjan Rotenberg  omab üle kümne aasta kogemust protsesside tõhustamise ja juhtimiskvaliteedi vallas. Rahvusvahelise ärijuhtimise magistri kraadi (cum laude) on omandanud EBS-is. Varasemalt on töötanud ettevõtetes Viisnurk, Elcoteq, Marat ja Stoneridge Electronics. Praktiku ja koolitajana on ta aidanud ettevõtteid tootmise, logistika ja planeerimise korralduses, rahulolu küsitluste läbiviimises, protsesside analüüsis ja parendamises, tulemusjuhtimise ülesehitamises, strateegiliste arengukavade väljatöötamises.

Millised on juhtimissüsteemi loomise ja rakendamise lähenemised?
– Mis on põhiteemad süsteemi loomisel?
– Kuidas juhtimissüsteemi üles ehitada?
– Kuidas juhtimissüsteemi  arendada?
Millised on väljakutsed juhtimissüsteemi loomisel ja rakendamisel?
– Mis on peamised juhtimissüsteemidega seotud probleemid?
– Mis on lahendused?

Sihtrühm: kvaliteedijuhid- , spetsialistid, töökeskkonnajuhid-, spetsialistid, tipp-, keskastmejuhid ja esmatasandi juhid

Meetodid: loeng, rühmatöö ja juhtumipõhised arutelud

Eesmärk: Omandada teadmised kvaliteedijuhtimissüsteemidest ning praktilised oskused nende rakendamisest organisatsiooni kvaliteedihindamisel.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, mis on kvaliteedijuhtimise roll ja vastutus;
• oskab kasutada erinevaid kvaliteedijuhtimise meetodeid (ISO 9000, BSC, BPM, 6sigma, lean, Pareto);
• teab, mida muuta, et organisatsioonis tulemuslikkus kvaliteedijuhtimise süsteemi abil kasvaks;
• teab, mis on juhtimissüsteemide loomise ja rakendamise kitsaskohad ja võimalused;
• oskab üles ehitada kvaliteedijuhtimissüsteeme ja seda vastavalt organisatsiooni hetkeolukorrale ja vajadustele arendada.

Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.

Toimumisaeg: 19. oktoober 2016 kell 10.00 – 15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia seminariruum (Liivalaia 33, Tallinn)

Koolituse maksumus:  Kuni  4. oktoobrini 169 eurot + km 20% osaleja kohta,  alates 5. oktoobrist 199 eurot +km 20% osaleja kohta.

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt  14. oktoobriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Madli Tõitoja
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post: madli.toitoja@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: + 372 58 160 219
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas luua organisatsioonile eesmärgipärane kvaliteedijuhtimissüsteem?

16. oktoober 2016

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas luua organisatsioonile eesmärgipärane kvaliteedijuhtimissüsteem?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga