Turundus ja kommunikatsioon

Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?

Sotsiaalmeedia mõjutab meie tarbimisharjumusi ja infovahetust, olles seega suurepäraseks võimaluseks nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientide teadvusesse jõudmiseks. Targalt planeeritud turundamine sotsiaalmeedias aitab toodetel-teenustel õige sihtgrupini jõuda ning tõsta brändi tuntust ja tarbija kaasatust, luues klientidega vahetud ning usaldusväärsed suhted.

Praktilisel koolitusel saab teada, kuidas Facebookis ja Instragramis edukalt turundada, kuidas koostada sisustrateegiat ning kuidas tasuline reklaam kõige tulemuslikumalt enda kasuks tööle panna.

Koolitaja

Brit Mesipuu

Brit Mesipuu

Brit Mesipuu on olnud turunduse...

Toimumisaeg

10. aprill 2019 10:00-15:30

Toimumiskoht

Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn Paldiski maantee 4, Tallinn Vaata kaardilt

Koolituse maksumus

219 € + km

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

AJAKAVA

6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Facebook ja Instagram – kuidas nad täpselt töötavad?
Milline on nende algoritm?
Kuidas kontosid seadistada?
Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Millest lähtuda sisustrateegia koostamisel?
Kuidas koostada sisuplaane?
Mida pidada silmas piltide ja videote juures?
#hashtag’id – kas kasutada või mitte?
Kuidas mänge läbi viia?

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 Kuidas alustada Facebooki ja Instagrami tasulise reklaamiga?
Millised on erinevad reklaamivõimalused?
Mis asi on Facebook Pixel?
Kuidas vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel?

EESMÄRK

Omandada teadmisi Facebooki ja Instagrami kui turunduskanalite olemusest ja võimalustest ning praktilised oskused sisustrateegia koostamiseks ja reklaamivõimaluste tulemuslikumaks rakendamiseks.

ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena osaleja:
•teab, kuidas Facebook ja Instagram turunduskanalitena töötavad, sh milline on nende algoritm;
•teab, kuidas analytics’i numbreid tulemusliku turunduse jaoks kasutada;
•oskab koostada sisustrateegiat;
•teab erinevaid reklaamivõimalusi ja oskab vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel.

Õppekava rühm: turundus ja reklaam

SIHTGRUPP

turundusjuhid, -spetsialistid ja –assistendid, müügijuhid ja –spetsialistid, juhid ja juhiabid

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

loeng, arutelu, praktilised harjutused

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 5. aprilliks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Koolitusjuht

Liisi Männistu

Liisi Männistu

Registreerimine

Registreerimine

Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?

10. aprill 201910:00-15:30

219 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?
Osalejaid
Maksumus 219 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 5. aprilliks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.