Kriisikommunikatsioonipraktikum – kuidas kriisist võitjana välja tulla?

Hiinlased kirjutavad kriisi kahe hieroglüüfiga, millest üks tähendab ohtu ja teine võimalust. Ohule ja võimalusele praktikumis keskendumegi – kuidas vältida kriisis peituvaid karisid ja tabada ära võimalus? Samuti keskendume kriisi põhialustele – kuidas kriisi infomüras juhtroll võtta ning kriisist kiiremini taastuda?

Koolitusel käsitleme kriisikommunikatsiooni põhialuseid ning teeme läbi praktilised harjutused kriisiga toimetulekuks.

Toimumisaeg

20. veebruar 2018

Koolitaja Kadri Lainas on sõnumiagentuuri Akkadian partner ja üks asutajatest. Varasemalt töötanud Prisma Peremarketi turundus- ning kommunikatsioonidirektorina, aidates kaasa ettevõtte hüppelilsele turuosa kasvule ning kõige kõrgema soovitusindeksiga kaupluseketi kuvandi loomisele. Võitnud aasta turundusteo Grand Prix. Töötanud tootejuhina kommivabrikus Kalev ning konsultandina kommunikatsioonibüroos Jugaste, Liiva ja Seimann. Seisnud vastakuti erinevates ettevõtetes väga erinevate ja mitmepalgeliste kriisidega. Omandanud korporatiivkommunikatsiooni teadusmagistri ühes Euroopa parimas majanduskoolis Rotterdam School of Management.

9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Millised on kriisikommunikatsiooni eripärad?
Millised on kriisi eripärad?
Millised on kriisikommunikatsiooni eripärad?
Kas kriisist võib ka võita või on ainult kaotada?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Praktilise kriisiolukorra läbimängimine
Harjutame läbi ühe praktilise kriisiolukorra.

Koolituse eesmärk: Omandada teadmised kriisikommunikatsiooni olemusest ning praktilised oskused kriisidega toimetulekuks.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, kuidas kriisi ära tunda;
• teab, millised on kriisi erinevad astmed;
• oskab kriisiolukorras juhtida kommunikatsiooni.

Sihtgrupp: Kommunikatsiooni- ja turundusjuhid ning -spetsialistid, tipp-, keskastme- ja esmastasandijuhid ning kõik teised, kes puutuvad kokku kriisiolukorras kommunikatsiooni juhtimisega.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

Meetodid: interaktiivne loeng, praktilised harjutused ja näited

Toimumisaeg: 20. veebruar 2018 kell 10.0013.30

Koolituse kogumaht: 4 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn seminariruum (Narva mnt 7c, Tallinn)

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 15. veebruariks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post liisi.mannistu@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 58 417 448
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kriisikommunikatsioonipraktikum – kuidas kriisist võitjana välja tulla?

20. veebruar 2018

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kriisikommunikatsioonipraktikum – kuidas kriisist võitjana välja tulla?
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga