Kommunikatsioonikoolitus: Edukalt töötajatest klientideni

Väga paljudes organisatsioonides ei ole kommunikatsioonijuhti, spetsialisti, rääkimata osakonnast.
Samas on kommunikatsiooni roll äri edus ülioluline. Teadlikult või teadmatult osalevad selles kõik ettevõtte töötajad. Vastava spetsialisti puudumisel on vastutus juhtidel, juhiabidel ja personalitöötajatel.

Koolituspäev annab ülevaate sellest, millised on organisatsiooni suhtekorralduse  põhialused.  Osaleja saab praktilisi näiteid ning konkreetseid soovitusi  efektiivseks kommunikatsiooniks kõigi ettevõtte põhiliste osapooltega: töötajate-,  klientide-,  meedia-,  omanike ning laiema avalikkusega.

Toimumisaeg

25. jaanuar 2012

Koolituse ajakava:

9.45-10.00 Kogunemine ja tervituskohv

10.00-11.30 SISEKOMMUNIKATSIOON
Anneli Aab
, Excellence Koolitus- ja Arenduskeskuse, koolitaja ja partner

Ettevõtte kommunikatsiooni põhitõed.
Kuidas kaasata ja kujundada töötajatest firma saadikuid?

• Ettevõtte kommunikatsiooni põhitõed.
• Praktilised nõuanded toimiva sisemise infoliikumise korraldamiseks.
• Kas töötajad peavad olema ettevõtte asjadega kursis?
Miks? Kes selle eest vastutab?
• Kuidas on seotud organisatsiooni kultuur ja sisekommunikatsioon?
• Kuidas päriselt töötajaid kaasata – erinevad meetodid (storytelling),
võimalused ja vahendid
• Näited elust enesest.

Koolitaja: Anneli Aab
Anneli on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituudi. Töötanud üle 10 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates ettevõtetes, viimasena Eesti suurimas IT ja telekommunikatsiooniettevõttes sisekommunikatsioonijuhina. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja.  Hetkel on lõpetamas magistriõpinguid Tartu Ülikoolis.

 

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15  VÄLISKOMMUNIKATSIOON – MEEDIASUHTED
Ain Parmas, 
kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid konsultant ja partner

Eesti meedia täna ning meediasuhtluse põhiolukorrad.
Kuidas pürgida arvamusliidriks omas valdkonnas?

• Sissejuhatus meediasuhetesse: meediasuhtluse plussid ja miinused,
eesti meedia täna, võimalused meediasse pääsemiseks.
• Kõneisik:  kõneisik vs. arvamusliider, meediasuhtluse põhiolukorrad.
• Pro-aktiivsed meediasuhted: võimalused oma sõnumi viimiseks meediasse,
sõnumi loomine ja meeldejäävaks muutmine, infomüra,
uudis ja pressiteade ning arvamuslugu ja ekspertartikkel.
• Re-aktiivsed meediasuhted: ajakirjaniku töömeetodid,
soovitused info andmisel ajakirjanikule, suhtlemistasandid ajakirjanikuga.

Koolitaja: Ain Parmas
Ain on lõpetanud Eesti Humanitaarinstituudi sotsioloogia erialal. Kommunikatsioonivaldkonnas töötanud alates 1994. aastast. Kuni 1998. aastani oli ta ajakirjanik ja toimetaja uudisteagentuuris BNS ning ajalehtedes Rahva Hääl ja Eesti Päevaleht. Alates 1998. aastast on Ain ametis PR-valdkonnas: ta on töötanud Siseministeeriumis pressinõuniku ja avalike suhete osakonna juhatajana, vastutanud 7 aastat Elioni meediasuhete eest ning juhtinud Politseiameti avalike suhete osakonda. Alates 2007. aastast töötab ta kommunikatsioonibüroos Hamburg & Partnerid.

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 VÄLISKOMMUNIKATSIOON – KLIENDISUHTED
Raimo Matvere, ADM Interactive, strateeg ja digitaameedia osakonna juht

Kuidas jõuda praeguste ja tulevaste klientideni?
Mida klient soovib?

• Kliendikommunikatsiooni ABC – miks see on oluline? Millele keskenduda?
Kes on sihtrühmad? Mis on sõnumid?
• Milliseid vahendeid kliendikommunikatsioonis kasutada?
Mis on erinevate vahendite tugevused ning kitsaskohad?
• „Klassikalised“ kliendikommunikatsiooni kanalid –
mis need on ja kuidas kasutada?
• „Uued“ kliendikommunikatsiooni kanalid (sotsiaalmeedia) –
miks ja kuidas kasutada?
• Näited elust enesest.

Koolitaja: Raimo Matvere
Raimo on omandanud Tartu Ülikoolis avalikkussuhete ja teabekorralduse bakalaureuse-  ning kommunikatsioonijuhtimise magistrikraadi ja kommunikatsiooni ning turunduse valdkonnas töötanud üle 7 aasta:  suhtekorraldus- ja meediasuhetejuhina ning digitaalturunduse projektijuhina Elionis,  turundusjuhina CV-Online`s  ja praegu on Raimo strateeg ning digitaalmeedia osakonna juht e-turundusagentuuris ADM Interactive.
Lisaks  on Raimo tegutsenud ka Eesti Politseilehe ning
blogi Digitark toimetajana.

Koolituse eesmärk:  Anda keskmiste ja väikeettevõtete juhtidele, juhiabidele, personalijuhtidele ning -ülevaade organisatsiooni suhtekorralduse põhialustest ning tõhusa infoliikumise korraldamise nippidest. Hulga praktiliste ja eluliste näidete toel jagada soovitusi ettevõtte tõhusaks sise- ja väliskommunikatsiooniks.

Sihtgrupp: Juhid, personalijuhid ja –spetsialistid, juhiabid, sekretärid, kommunikatsioonispetsialistid

Meetodid: Loeng, arutelu

Toimumisaeg: 25. jaanuar 2012 kell 10:00 – 15:30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Clarion Hotel Euroopa (Paadi 5)

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Tel + 372 648 7000
Gsm  +372 5629 3933
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kommunikatsioonikoolitus: Edukalt töötajatest klientideni

25. jaanuar 2012

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kommunikatsioonikoolitus: Edukalt töötajatest klientideni
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga