Klienditeenindajale psühholoogiast: Positiivne mina-pilt suurepärase kliendisuhte alus (Jõhvi)

Klienditeenindaja on organisatsiooni maine kujundaja, kuna kliendi esmane kokkupuude toimub tihti just klienditeenindajaga. Teeninduse professionaalsusest sõltub, kas klient pöördub ettevõttesse tagasi või otsustab konkurendi kasuks.
Klienditeenindajate positiivse mina-pildi olemasolu ja efektiivsed enesejuhtimise oskused loovad suurepärased eeldused võitmaks lojaalseid ja rahulolevaid kliente, mis tagavad ettevõtte jätkusuutlikkuse ja edu.

Toimumisaeg

11. oktoober 2011

Koolitaja Gähtlin Leppänen on omandanud Tallinna Ülikoolis magistrikraadi psühholoogia erialal. Töötanud 7 aastat koolipsühholoogina. Täiendkoolitusena on õppinud motiveerivat intervjueerimist ja mitmeid erinevaid teraapiaid (lahenduskeskne lühiteraapia, muusikateraapia ja liivateraapia). Peab oluliseks keskendumist isiku tugevustele ja selle kaudu motivatsiooni tõstmist.

Koolituse ajakava:

9.45-10.00 Registreerimine ja hommikukohv

10.00-11.30 Kuidas teenindaja saab kujundada endast positiivse
mina-pildi?

Kuidas suurendada teenindaja eneseteadlikkust?
Ideaalmina ja tegelik mina – kuidas neid omavahel sarnasemaks muuta?
Kuidas leida ja rakendada oma tugevusi ja erilisi oskusi teeninduses?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Kuidas tulla toime erinevate inimtüüpidega
teenindussituatsioonides?

Inimtüüpide klassifitseerimise võimalused
Iseenda temperamenditüübi tundmaõppimine
Erinevate temperamenditüüpide käitumine ja ootused teenindusele
Kuidas tulla toime nõudliku kliendiga?

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 Kuidas läbi teadliku enesejuhtimise saavutada organisatsiooni
eesmärke?

Eesmärgistamine: kuidas positiivne mina-pilt aitab teenindajal eesmärke püstitada ja saavutada
Emotsioonide juhtimine:  kuidas teenindaja saab juhtida oma emotsioone
Teenindaja enesemotivatsioon: kuidas leida motivatsiooni raskematel tööperioodidel?

Eesmärgid:
Omandada praktilisi teadmisi positiivse-mina pildi loomiseks ja hoidmiseks
Valmistada end ette oskuslikuks suhtlemiseks erinevate inimtüüpidega
Omandada praktilisi oskusi emotsioonide juhtimiseks ja enesemotivatsiooni tõstmiseks

Meetodid: Loeng, arutelud, eneseanalüüs, meeskonnatöö, praktilised harjutused

Sihtgrupp: Klienditeenindajad

Toimumisaeg: 11. oktoober 2012 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Hotell Wironia (Rakvere tn 7, Jõhvi)

Koolituse hind: 129 € + 20% km osaleja kohta.

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipausi, lõunat, tunnistust, koolitusmaterjale

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
projektijuht
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm:  +372 5629 3933
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Klienditeenindajale psühholoogiast: Positiivne mina-pilt suurepärase kliendisuhte alus (Jõhvi)

11. oktoober 2011

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Klienditeenindajale psühholoogiast: Positiivne mina-pilt suurepärase kliendisuhte alus (Jõhvi)
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga