Kategooria juhtimise mõõdikud finantsanalüüsi võtmes

Kategooria juhtimine on ühtlasi nii ettevõtte kui ka tarbija/kliendi jaoks oluline valdkond. Mõlemal on vajadused ja võimalused. Kaupleja tahab võimalikult palju müüa ja seeläbi kasumit teenida, ent klient soovib osta parimat kaupa/tarbida parimat teenust parima hinnaga. Kategooria juhtimise puhul otsitakse parimat lahendust. Teema muutub eriti aktuaalseks siis, kui kõike seda saab uurida ja analüüsida just finantsnäitajate võtmes (ringluskiirus, välted, kaalutud keskmised jne) ehk mida ja kuidas parendada.

Toimumisaeg

8. september 2016

Koolitaja Raili Kuusik on mitmete analüüsi- ja finantsvaldkonna teemade koolitaja-lektor.Omab praktilist kogemust nii avalikus kui ka erasektoris. Täna töötab kõrgkoolis lektorina.

9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Kategooria juhtimise vajadus

Kategooria juhtimise sisu ja tähtsus
Kategooria juhtimise praktilised näited
Ülesanne lahendamiseks

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Kategooria juhtimise mõõdikud ja tootlikkus

Mõõdikute kasutamine igapäevases töös ja tulemuste analüüs: juurdehindlus, allahindlus, lõplik juurdehindlus
Varade mõõdikud ja tegevusmõõdikud finantsanalüüsi kaudu
ABC-analüüs ja selle rakendamine, Pareto printsiip, graafikute analüüs

13.15-14.00 Lõuna

14.00-15.30 Kategooria juhtimine traditsioonilise mudeli kaudu

Praktilised juhtumid lahendamiseks
Tulemuste suuline analüüs

15.30-16.15 Kaubavarud ja nende juhtimine

Kliendi vajadus, selle märkamine
Tellimuste täitmine ja analüüs finanantsnäitajate kaudu praktiliselt
Koolituse tagasiside ja lõpetamine.

Koolituse eesmärk: Selgitada kategooria juhtimise vajalikkust praktiliste näidete baasil ja hinnata tulemusi finantsnäitajate kaudu.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:

•    Teab ja tunneb kategooria juhtimise sisu ja vajalikkust ning oskab mõõdikuid kasutada igapäevases töös ja tulemuste analüüsimisel.
•    Mõistab ABC-analüüsi sisu ettevõtte kasumlikkuse tõstmisel.
•    Tunneb varade mõõdikuid ja tegevusmõõdikuid ning oskab neid ettevõtte praktilise finantsanalüüsiga siduda.
•    Oskab igapäevases töös rakendada kategooria juhtimise 8-etapilist mudelit.

Sihtgrupp: kategooriajuhid, ostu- ja müügijuhid, kaupluste juhatajad, konsultandid, (väike-) ettevõtjad, analüütikud

Meetodid: Loeng,  praktiliste ülesannete lahendamine, näitajate sisuline analüüs

Toimumisaeg: 8.september 2016, kell 10.00-16.15

Koolituse kogumaht: 7 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.

Toimumiskoht:  Tallinn

Koolituse maksumus:  Kuni 24. augustini 159 eurot + km 20% osaleja kohta, alates 25. augustist 189 eurot + 20% km osaleja kohta

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 .

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest hiljemalt 5. septembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Kadri Liimal
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
projektijuht
E-post: kadri.liimal@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: +372 5236146
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Kategooria juhtimise mõõdikud finantsanalüüsi võtmes

8. september 2016

€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Kategooria juhtimise mõõdikud finantsanalüüsi võtmes
Osalejaid
Maksumus € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie pakkumiskirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga