Psühholoogiasari: Kuulamisoskused – kuidas saada heaks kuulajaks?

Empaatiavõime (kaasahaaravus ja teiste tunnete mõistmine) ning kuulamisoskused on mitmete elukutsete peamised võtmeoskused. Raske on ette kujutada klienditöö tegijat, kellele ei lähe korda kliendi vajadused. Kommunikatsioon hõlmab lisaks rääkimisele aktiivset kuulamist. Uuringud näitavad, et veedame 60 protsenti oma ajast teisi kuulates. Sageli ei kuula me efektiivselt. Meie tähelepanu hajub või meil puudub huvi. Me võime olla hõivatud küsimuste formuleerimisega, selle asemel, et keskenduda kõneleja poolt öeldule.

Toimumisaeg

7. veebruar 2012

Koolituse ajakava:

9.45-10.00 Registreerimine ja hommikukohv

10.00-11.30 Kuidas kuulamisoskus aitab mind minu töös?
Kuidas kuulata ja peegeldada kliendi vajadusi?
Miks on vahel raske teist inimest kuulata?

11.30-11.45 
Kohvipaus

11.45-13.30 Mida kujutab endast aktiivne kuulamine ja kuidas seda kasutada?
Millised on sinu nõrgad küljed kuulamisel?

Koolituse tulemusel:

Oled teadlik erinevatest kuulamisvõtetest
Õpid kasutama mitteverbaalseid vihjeid
Tutvud selgitavate küsimustega
Oled harjutanud end aktiivselt kuulama

Eesmärk: Õppida rakendama erinevaid kuulamisvõtteid ja märkama mitteverbaalseid sõnumeid vestlustes. Tutvuda aktiivsete kuulamistehnikatega.

Meetodid: Lühiloengud, paaris – ja grupitööd, arutelud, iseseisvad harjutused, erinevad psühholoogilised testid

Koolitajad:

Maret Kasepalu sai psühholoogidiplomi pärast õpinguid Tartu Riiklikus Ülikoolis 1988 aastal. Ta töötas mitmeid aastaid meditsiinisfääris, hiljem korrektsioonisüsteemis. Viimased aastad on ta töötanud õpi- ja käitumisraskustega lastega koolikeskkonnas. Üks tähtsamaid enesetäiendusi oli NLP Practitioner ja NLP Master Practitioneri õppe läbimine.

Keili Kollamaa huvi psühholoogia vastu sai alguse 1995 aastal. Vahepeal on ta lõpetanud psühholoogia diplomiõppe 2004 aastal Audentese Ülikoolis ja magistriõpingud 2009 aastal Akadeemias Nord. Tõelise väljakutsena on võtnud enda tööd psühholoogina nii haiglas, koolis kui ka vanglas.


Toimumisaeg: 
7. veebruar 2012 (4 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Kreutzwald Hotel Tallinn (Endla 23, Tallinn)

Osaledes psühholoogiasarjast ka teistel koolitustel on hind -10% soodsam!

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale.

Tasumine: 
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Telefon: +372 648 7000
GSM: +372 5629 3933
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Registreerimine

Registreerimine

Psühholoogiasari: Kuulamisoskused – kuidas saada heaks kuulajaks?

7. veebruar 2012


Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 43

Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 45
€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Psühholoogiasari: Kuulamisoskused – kuidas saada heaks kuulajaks?
Osalejaid
Maksumus
Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 89

Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 91
€ + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.