Juhtimine ja personalitöö
VEEBIKOOLITUS: Finantsidest personalitöös
Kuidas arendada oma „finantskirjaoskust“ ning olla seeläbi juhtkonnale võrdne partner? Millised on personalitöötaja võimalused mõjutada organisatsiooni tulu, kulu ja kasumlikkust? Mis muutus tööjõukulude ja -maksude osas 2025. aasta alguses? Koolitusel saame seda kõike teada ja lisaks vaatame, mis on seadustes ning praktikas selles osas muutunud. Osalejad saavad põhjaliku koolitusmaterjali koos praktiliste näidete ja näidisdokumentidega, mis toetavad õpitu rakendamist.
Tegemist on reaalajas toimuva veebikoolitusega, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.
Koolitaja
Egle Saska
Egle on õppinud õigusteadust Tallinna...
Toimumisaeg
16. september 2025 10:00-13:15
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
kuni 8. september 159 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele),
alates 9. september 179 € + km. Maksumus sisaldab veebikoolitust, elektroonilisi koolitusmaterjale ja tõendit.
AJAKAVA
4 akadeemilist tundi kontaktõpet veebikeskkonnas
9.55–10.00 Kogunemine
10.00–11.30 Finantskirjaoskus personalitöös
10 olulist finantsnäitajat personalitöötajale
Tootlikkuse arvestamine ja analüüs
Benchmarking ehk millest räägivad konkureerivate ettevõtete finantsnäitajad
11.30–11.45 Paus
11.45–13.15 Kuidas mõjutada organisatsiooni tulu, kulu ja kasumlikkust
Saad seda, mida oskad mõõta – KPI, OKR ja tulemusjuhtimine
Kuidas (paremini) hallata tööjõu eelarvet?
Palgakulu ja muud tööjõukulud
Tööjõumaksude mõju hindamine
EESMÄRK
Koolituse eesmärk on omandada teadmisi ja oskusi finantsidest personalitöös.
Õppe alustamise tingimused puuduvad.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja oskab:
• mõistab paremini organisatsiooni tulu, kulu ja kasumlikkuse dünaamikat;
• oskab pakkuda lahendusi organisatsiooni tootlikkuse ja kasumlikkuse tõstmiseks;
• on juhtkonnale võrdväärne partner finantsküsimustes.
Õppekava rühm on juhtimine ja haldus.
SIHTGRUPP
Personalijuhid ja -spetsialistid, büroojuhid ja -assistendid, sekretär-personalitöötajad, tipp- ning keskastmejuhid jt, kes soovivad arendada oma finantskirjaoskust ja suurendada organisatsiooni kasumlikkust.
Õppe alustamise tingimused puuduvad.
MEETODID
Interaktiivne loeng, virtuaalsed rühmaarutelud, juhendatud praktilised ülesanded, juhtumianalüüsid.
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
TASUMINE / LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618. Koolitusarve edastame nii PDF-failina kui ka e-arvena.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni kolm täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 11. septembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida samale koolitusele asendaja kolleegi näol.
LISAINFORMATSIOON
Vahetult enne veebiseminari toimumist edastame Teile Zoomi-lingi ja juhised veebiseminariga liitumiseks. Veebiseminari saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.
Koolitusjuht