Eneseareng
Suhtlemine uutes situatsioonides – esimese minuti mõju
Tänapäeva kiiresti muutuvas keskkonnas on oluline oskus luua usaldusväärne ja teadlik esmamulje kui tähtis osa professionaalsest persoonibrändist.
Koolitusel omandavad osalejad teadmised ja praktilised oskused, kuidas kujundada suhtluse esimesed hetked teadlikult ja strateegiliselt, et need looks usaldusväärsust. Läheneme teemale disainmõtlemise vaatenurgast: kuidas kujundada olukordi kasutajakeskselt ja sihipäraselt. Uurime, kuidas keelekasutus, kehakeel ja kontekstitundlikkus aitavad luua selge ja tulemusliku kontakti erinevates suhtlussituatsioonides.
Koolitaja
Grete Männikus
Grete on ettevõtja ja ülikooli...
Toimumisaeg
4. september 2025 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
kuni 20. august 259 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele),
alates 21. august 289 € + km. Maksumus sisaldab koolituspäeva, koolitusmaterjale, kohvipause, lõunat ja tõendit. Lõunapausi sujuvamaks korraldamiseks palume registreerimisel teada anda toiduallergiatest või -talumatusest.
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
9.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Esmamulje ja persoonibränd suhtluses
Esmamulje ja esimese minuti mõju
Persoonibränd suhtluses – iga kontakt kui mikrobränding
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Disainmõtlemine suhtluses
Disainmõtlemise printsiibid suhtluses
Sihtrühma tajumine
Keelekasutus ja selgus
13.15–14.00 Lõunapaus
14.00–15.30 Mõjus ja usaldust loov suhtlemine
Verbaalne ja mitteverbaalne usaldus
Avatud ja suletud sõnumid
Praktilised harjutused
Reflektsioon, kokkuvõtted, isiklik tegevusplaan
EESMÄRK
Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused mõjusa suhtluse alustamiseks, mis aitab kujundada usaldusväärset esmamuljet ja soodustab koostööd.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• kirjeldab suhtluse alustamise mõju esmamuljele ja koostöösuhte kujunemisele;
• selgitab, kuidas sõnumi ülesehitus ja keelekasutus mõjutavad suhtluse kulgu ja arusaadavust;
• oskab rakendada praktilisi võtteid, et alustada suhtlust eesmärgipäraselt ja selgelt;
• teab, kuidas hinnata oma suhtlusstiili tugevusi ja arengukohti.
Õppekava rühm on isikuareng.
SIHTGRUPP
Erinevate tasandite juhid ja spetsialistid, koolitajad, personalijuhid ja -spetsialistid, teenindus- ja müügijuhid ning -spetsialistid jt, kes soovivad luua mõjusat persoonibrändi ja arendada oma suhtlusoskusi.
Õppe alustamise tingimused puuduvad.
MEETODID
Interaktiivne loeng, arutelud, individuaalne ja rühmatöö, juhtumianalüüsid, enesehindamine ja tegevusplaani koostamine.
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618. Koolitusarve edastame nii PDF-failina kui ka e-arvena.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 28. augustiks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida samale koolitusele asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht