Esmaklassiline telefoniteenindus
Suur osa ametialasest suhtlusest toimub telefonitsi. Eriti probleemsete olukordade puhul eelistavad kliendid pigem helistada kui kasutada teisi suhtluskanaleid.
Selleks, et telefoniteenindus oleks võimalikult tulemuslik ja korrektne, on oluline tunda ja arvestada teatud eripärasid.
Koolitusel saab teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas kasutada häält, millised on sõnad, mis mõjuvad positiivselt ja milliseid väljendeid pigem vältida. Samuti saavad osalejad häid nõuandeid ning jagada oma kogemusi, kuidas edukalt hakkama saada rahulolematu kliendiga.
Toimumisaeg
29. november 2017
Koolitaja Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat. Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT ja telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu juhatuse liige.
9.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv 10.00–11.30 Telefoniteeninduse eripärad Häälekasutuse olulisus telefonisuhtluses 11.30–11.45 Kohvipaus 11.45–13.15 Telefonikõne ülesehitus 13.15–14.00 Lõuna 14.00–15.30 Toimetulek rahulolematu kliendiga Koolituse eesmärk: Omandada teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas telefonisuhtluse eripärasid arvestades luua edukad kliendikontaktid, neid oskuslikult juhtida kõne erinavates etappides ja tulla toime rahulolematu kliendiga. Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja: Sihtgrupp: Teenindajad, konsultandid, spetsialistid, juhid, kes suhtlevad klientidega igapäevaselt telefoni teel. Õppe alustamise tingimused: puuduvad Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd, praktilised harjutused Toimumisaeg: 29. november 2017 kell 10.00–15.30 Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele. Toimumiskoht: Hotell L’Ermitage seminariruum (Toompuiestee 19, Tallinn) Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT. Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618. Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 24. novembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |