Esmaklassiline telefoniteenindus
Suur osa ametialasest suhtlusest toimub telefonitsi. Eriti probleemsete olukordade puhul eelistavad kliendid pigem helistada kui kasutada teisi suhtluskanaleid.
Selleks, et telefoniteenindus oleks võimalikult tulemuslik ja korrektne, on oluline tunda ja arvestada teatud eripärasid. Üha enam loetakse kvaliteetse teeninduse üheks osaks lisavõimaluste tutvustamist kliendile ja teeninduse nn kõrgeim pilotaaž on toimetulek rahulolematu kliendiga.
Koolitusel saab teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas kasutada häält; millised on sõnad, mis mõjuvad positiivselt ja milliseid väljendeid pigem vältida; kuidas minna üle teeninduselt lisamüügile ja kuidas see edukalt realiseerida. Samuti saavad osalejad häid nõuandeid ning jagada oma kogemusi, kuidas edukalt hakkama saada rahulolematu kliendiga.
Toimumisaeg
17. veebruar 2016
Koolitaja Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat. Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT ja telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu juhatuse liige.
9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv 10.00-11.30 Telefoniteeninduse eripärad 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Lisamüügi tegemine telefoni teel 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Toimetulek rahulolematu kliendiga Koolituse eesmärk: Omandada teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas telefonisuhtluse eripärasid arvestades luua edukad kliendikontaktid, teha tulemuslikult lisamüüki ja tulla toime rahulolematu kliendiga. Sihtgrupp: Teenindajad, konsultandid, spetsialistid, juhid, kes suhtlevad klientidega igapäevaselt telefoni teel. Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd, praktilised harjutused Toimumisaeg: 17. veebruaril 2016 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 . Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 12. veebruariks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |