Juhtimine ja personalitöö
Arenguvestlus kui tulemuste saavutamise ja arengu toetamise vahend
Arenguvestluste vajaduse, sageduse ja eesmärgi üle on vaieldud, ja vaieldakse ilmselt ka edasi. Pikka aega väldanud talentide nappus ja töötajate tööalase edukuse juhtimise vajadus ei ole aga suutnud kõrvale tõrjuda arenguvestluste läbiviimise vajadust. Protsess ise ja selle regulaarsus jäägugi iga organisatsiooni enda otsustada, kuid kindlasti on oluline töötajal ja tema juhil planeerida aeg, et mõtestada ühiselt järgneva tulemusaasta olulisemad tööalased fookused ja ka tööalaseks edenemiseks vajalike kompetentside areng.
Koolituse käigus õpime tundma arenguvestluse kui tulemuste juhtimise ja tööalaste oskuste vestluse edukalt läbiviimise komponente ja
eesmärkide seadmise põhimõtteid. Vaatleme ja analüüsime viljakaks täiskasvanuõppeks toimivaid arengumeetodeid ning õpime tagasisidet andma ja vastu võtma.
Koolitus on kasulik nii juhtidele kui ka töötajatele, kuna arenguvestluse õnnestumiseks on oluline nii tööandja- kui töötajapoolne teadlikkus ja eelnev põhjalik ettevalmistus.
Koolitaja
Ülle Pind
Ülle Pind on lõpetanud Tartu...
Toimumisaeg
11. oktoober 2024 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
269 € + km
Maksumus sisaldab koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale ja tõendit.
AJAKAVA
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Arenguvestlus kui organisatsiooni töö ja töötaja isikliku tööelu juhtimise raamistik
• Motivatsiooni, pühendumust ja tööalast karjääri mõjutavad tegurid tänases tööelus
• Arenguvestluse olulisus ja võimalused organisatsiooni ning töötaja tulemusjuhtimisel
• Vestluseks valmistumine ja organisatsiooni kaasamine toetava protsessi ning kommunikatsiooniga
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Arenguvestluse eesmärkide seadmine ja vestluse läbiviimine
• Mõjusate tööalaste ja tulemuste saavutamist toetavate arengueesmärkide seadmine
• Eesmärkide sidumine tulemuste juhtimisega ja vastutuse kokkuleppimine
• Coachingu mõjusate küsimuste rakendamine eduka vestluse läbiviimisel
• GROW mudeli kasutamine arenguvestluste läbiviimisel ja tulemuste juhtimisel
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Arenguvestluse eesmärkide saavutamise toetamine, vahevestlused
• Arenguvestluste kokkuvõtted ja edasine töö tulemustega
• Erinevate arengumeetodite kasutamine arengueesmärkide elluviimisel juhile ja töötajale
• Parimat potentsiaali äratundmine ja selle rakendamine nii töötaja enda, kui juhi vaates
• Tagasiside ja vahevestlused kokkulepitud eesmärkide ja tulemi saavutamiseks.
EESMÄRK
Koolituse eesmärgiks on omandada uusi teadmisi ja praktilisi kogemusi arenguvestluste läbiviimiseks tööalaste eesmärkide saavutamisel kui ka isikliku arengu juhtimisel ning suurendada enesekindlust sisukate vestluste läbiviimisel ja vestlustel osalemisel.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• teab arenguvestluse eesmärki, rolli ja võimalusi tulemuste ja arengu juhtimisel organisatsioonis;
• tunneb tagasiside andmise ja saamise vajalikkust;
• oskab seada mõjusaid tulemuste ja arengu eesmärke nii juhi kui töötajana.
SIHTGRUPP
Tippjuhid, keskastmejuhid, juhtivad spetsialistid, meeskonnajuhid, personalijuhid.
MEETODID
Interaktiivne loeng, praktilised kogemused, diskussioon, individuaalne ja grupitöö, situatsiooni analüüs, praktilised ülesanded.
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.
TASUMINE / LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 4. oktoobriks.
Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht