Arhiiv
Tellimuskoolitused
   

banner
 
Koolitused
EST » Koolitused
Prindi
     
 

Lisamüük teeninduses

14.02.2013

Kliendil on teeninduse osas teatud ootused. Pakkudes kliendile meeldivat ja kasulikku lisaväärtust, saame me ootusi ületada kasvatades seeläbi nii kliendi rahulolu kui ka organisatsiooni müügitulemusi.
Koolitusel jagab pikaajalise müügitöö ja –juhtimiskogemusega koolitaja Kaire Takjas praktilisi teadmisi ja kogemusi, kuidas märgata lisamüügi võimalusi ja neid tulemuslikult realiseerida.

 Koolitaja: Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat.
Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT- ja  telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu  juhatuse liige. 
 
9.45-10.00  Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30
Lisamüügi olemus ja kasu
Mis on lisamüük teeninduses
Millal on võimalik teha lisamüüki
Lisamüük kui kasu kliendile, teenindajale ja organisatsioonile

Valmisolek ja eelduste loomine lisamüügiks
Psühholoogiline valmisolek lisamüügiks
Lisamüügiks soodsa pinnase loomine
Lisamüügi võimaluste märkamine

11.30-11.45  Kohvipaus

11.45-13.15
Vajaduste selgitamine lisamüügis
Küsimuste küsimine
Ümbersõnastamine
Peegeldamine

Erinevad võimalused lisamüügi tulemuslikuks teostamiseks
Soovitamine
Kliendikasu väljatoomine
Ideemüük

13.15-14.00  Lõuna

14.00-15.30
Kliendi kahtlustega toimetulek
Märkamine
Põhjuste mõistmine
Vastamine

Lisamüügi lõpetamine
Konkreetse ettepaneku tegemine
Millal kliendi „ei“-st edasi minna, millal lõpetada
Lisamüük tulevikku

Koolituse eesmärk: omandada teadmisi ja arendada oskust märgata lisamüügi võimalust teeninduses ja seda tulemuslikult realiseerida

Sihtgrupp: teenindajad, konsultandid, teenindusspetsialistid, kassapidajad, müüjad

Meetodid:  loeng, arutelud, meeskonnatöö, praktilised harjutused

Toimumisaeg 14. veebruar 2013 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)

Toimumiskoht: Reval Park Hotell (Kreutzwaldi 23, Tallinn)

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest

Lisainformatsioon:
Kätlin Kekk
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: katlin.kekk@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
Gsm: +372 5348 4792
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!


 
  Otsing
 
 
Free website - Webbyt