E-arved ja digitaalne dokumendihaldus

Digitaalse dokumendihalduse kasutamine on muutumas iga aastaga üha vajalikumaks. Digitaalne arhiveerimine aitab kokku hoida aega ning võimaldab kogu informatsiooni kiiresti ja turvaliselt leida.
Oma ala tippspetsialistid annavad Teile nõu ning selgitavad lahti erinevad nüansid, kuidas organisatsiooni andmeid õigesti säilitada ja üle minna digitaalsele dokumendihaldusele.

Toimumisaeg

14. juuni 2012

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30 Digiallkirjast kui digidokumendi tõestusväärtuse tagajast pikaajalise säilitamise ja arhiveerimise vaates
Valdo Praust
, Eesti E-tervise Sihtasutus, turbejuht

• Väljajuhatus paberdokumentide maailmast ehk mis on digimaailmas kardinaalselt teisiti
• Säilitamine kandjaga või kandjata – plussid ja miinused
• Matemaatilistel meetoditel põhinev digiallkiri digidokumendi tõestusväärtuse tagajana
• Digiallkiri ja digisignatuur, nende vahekord ja erinevused
• Digiallkirja taristu ja selle muutumine pikaaegses perspektiivis
• Allkirjastatava dokumendi vormingust
• Võimalikud libastumised ja salakarid digiallkirja andmisel ja kontrollimisel
• Mis juhtub digidokumendi migreerimisel?
• Mida teeb digiallkiri pikas perspektiivis ehk ülesigneerimise vajadusest kaugemas tulevikus

Valdo Praust on sündinud 1970, lõpetanud 1993 TTÜ küberneetika erialal teadusmagistrina cum laude. Viimased 20 aastat on süvitsi tegelenud andmeturbega, olles valdkonna üheks pioneeriks Eestis. On tegelenud infoturbega paljudes erinevates rollides, hetkel töötab põhikohaga Eesti E-tervise Sihtasutuses infoturbejuhina. Lisaks on mittekoosseisuline õppejõud mitmes kõrgkoolis ning on läbi viinud arvukaid
infoturbealaseid koolitus- ja teabepäevi.

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Elektroonilisest “kiviajast” digiarvete ajastusse
Margus Tammeraja, Eesti E-arvete Keskus OÜ, tegevjuht

• Mis on e-arved, hetkeseis Eestis (kes ja kuidas kasutavad)
• Kuidas e-arvetele üleminek praktiliselt toimub (vajalik taristu operaatorteenused, erinevad lahendused)
• Kuidas näeb välja ostuarvete elektrooniline menetlemine praktikas
• Mida on vaja müügiarvete väljastamiseks e-arvena
• Millist lahendust valida

Margus Tammeraja on alates 1985. aastast tegelenud erinevate majandustarkvaradelahenduste loomise, turustamise ja juurutamisega, alates HansaWorldist lõpetades Microsoft Dynamicsi ja tootmisettevõtte lahendustega. 2009. aastal asus tööle Eesti E-arvete Keskuses. Ettevõtte tegevjuhina on tema missiooniks saavutada e-arvete laialdane kasutusele võtmine Eesti avaliku- ja erasektori organisatsioonides.

13.15 – 14.00 Lõuna

14.00-15.30 Digidokumentide ja e-arvete säilitamine töös
Raivo Ruusalepp, Eesti Äriarhiiv, konsultant

• Mis on digitaaldokumentide säilitamises erilist?
• Kuidas digitaalarhiivi lahendust arendada – dokumendihaldussüsteem
või arhiivihaldussüsteem?
• Mida e-arvete säilitamisel silmas pidada?
• Kuidas hinnata ja hallata digitaalse säilitamise riske?

Raivo Ruusalepp on Eesti Äriarhiivi konsultant elektroonilise  dokumendihalduse ja digitaalarhiivide valdkonnas. Lisaks konsultanditööle on ta dokumendihalduse eriala lektor Tallinna Ülikooli Infoteaduste instituudis. Tema põhitööks on elektroonilise dokumendihalduse juurutamise alane nõustamine, digitaalarhiivinduse ja digitaalse säilitamisalane praktiline nõustamine ja uurimistöö.

Koolituse eesmärk: Selgitada osalejatele lahti elektroonilisele dokumendihaldusele ülemineku põhitõed ning leida koos lahendus tekkinud küsimustele.

Sihtgrupp: Dokumendihaldurid, arhivaarid, raamatupidajad, finantsjuhid, personalijuhid, -spetsialistid jt personalitöötajad, osakonnajuhatajad, ühingute juhtorganite liikmed, tegevjuhid, juhiabid, sekretärid, assistendid, jt arhiivinduse eest vastutavad isikud.

Meetodid:  Loeng ja arutelud

Toimumisaeg: 14. juuni 2012,  kell 10:00 – 15:30

Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)

Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Sigrit Tamm
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
Projektijuht
E-post: sigrit.tamm@excellence.ee
Gsm  +372 56495142

NB! Korraldaja jätab endale õigusi teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas

Registreerimine

Registreerimine

E-arved ja digitaalne dokumendihaldus

14. juuni 2012


Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 43

Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 45
€ + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus E-arved ja digitaalne dokumendihaldus
Osalejaid
Maksumus
Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 89

Warning: Undefined variable $event_price_date in /data01/virt72107/domeenid/www.excellence.ee/htdocs/wp-content/themes/excellence/templates/event/event-modal.php on line 91
€ + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.